Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:40:45 GMT

سوریان: بدهی‌های فدراسیون به اتحادیه جهانی کشتی صفر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۹۹۴۴

سوریان: بدهی‌های فدراسیون به اتحادیه جهانی کشتی صفر شد

به گزارش ایرنا،   «حمید سوریان» روز دوشنبه در گفت و گویی افزود: فدراسیون کشتی مبلغ ۲۵۸ هزار فرانک سوئیس بابت حق حضور در مسابقات، (لایسنس نفرات شرکت کننده) و برگزاری رقابت‌های بین‌المللی به اتحادیه جهانی کشتی بدهکار بود و با توجه به مخاطراتی که این بدهی به دنبال داشت  تلاش کردیم تا زودتر بدهی خود را پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به تصمیم فدراسیون مبنی بر تسویه این بدهی‌ها با اتحادیه جهانی قبل از رقابت‌های گزینشی المپیک، آخرین مرحله از قسط بدهی فدراسیون، توسط نماینده کشورمان پیش از برگزاری رقابت‌های گزینشی المپیک در قزاقستان پرداخت شد.

بر این اساس بدهی‌های فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی کشتی که بیش از هفت میلیارد تومان بود، به صورت کامل تسویه شد.

منبع: فدراسیون کشتی برچسب‌ها اتحادیه جهانی کشتی کشتی حمید سوریان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی کشتی حمید سوریان اتحادیه جهانی کشتی کشتی حمید سوریان اخبار کنکور اتحادیه جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا خیرخواه در خصوص شرایط مهدی الفتی برای حضور در جام جهانی قطر اظهار داشت: خوشبختانه مهدی الفتی شرایط خوبی برای حضوری موفق در این رقابت‌ها دارد. البته ژیمناستیک رشته‌ای است که کوچکترین لغزشی باعث عدم موفقیت می شود و الفتی باید با تمرکز بالا مسابقه دهد.

به نقل از ایرنا وی افزود: به صورت زمینی راهی ارمنستان شدیم و خوشبختانه فدراسیون ژیمناستیک هماهنگی‌های لازم را برای اینکه در ایروان شرایط خوبی به لحاظ اسکان داشته باشیم ایجاد کرده بود. روز گذشته هم از ارمنستان به صورت هوایی راهی قطر شدیم.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری تصریح کرد: امیدوارم با کسب سهمیه المپیک توسط الفتی، شاهد یک تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران باشیم اما اگر خدای نکرده این اتفاق رخ ندهد فراموش نکنیم تا الان هم موفقیت بزرگی رخ داده است. همه این موفقیت‌ها نتیجه برنامه‌ریزی‌هایی است که از سال ۹۶ آغاز شد.

وی ادامه داد: زمانی بود که ما آرزوی شرکت در رقابت‌های مثل جام جهانی را داشتیم؛ اما حالا شاهد روی سکو رفتن ژیمناست‌های کشورمان در این رقابت ها هستیم و دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد.

خیرخواه در پایان خاطرنشان کرد: اگر الان در آستانه کسب سهمیه قرار گرفته‌ایم به خاطر رایزنی‌های رییس فدراسیون ژیمناستیک بود. چون ما شرکت در جام های جهانی را به دلیل عدم ثبت نام از دست داده بودیم اما زهرا اینچه درگاهی همان روز که به فدراسیون بازگشت تلاش خود را برای حضورمان در مسابقات کسب سهمیه آغاز کرد و خوشبختانه این تلاش‌ها نتیجه مثبتی به همراه داشت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896349

دیگر خبرها

  • رزرو بلیت پاریس برای ۴ کشتی‌گیر و ابهام در ۵۷ و ۸۶ کیلو
  • شوک صبحگاهی به کشتی: سهمیه ۵۷ پرید!
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • رقابت‌های قاره‌ای گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس – قرقیزستان
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس