Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوریان: بدهی‌های فدراسیون به اتحادیه جهانی کشتی صفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی اتحادیه جهانی کشتی اتحادیه جهانی کشتی حمید سوریان کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی

مربی تیم ملی آزاد گفت: بعد از محبتی که فدراسیون کشتی و محسن کاوه به من داشتند، اولین کسی که خواست برگردم و به کشتی کمک کنم، پژمان درستکار بود. - اخبار ورزشی -

احسان امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره چرایی رفتن و بازگشت دوباره‌اش به کادرفنی تیم ملی آزاد اظهار داشت: فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر، ابراهیم مهربان و محسن کاوه همیشه به من محبت داشتند، چه زمانی که در اردو بودم و چه نبودم. هیچ وقت هم با کسی مشکل نداشتم. مسئله رفتنم از کادرفنی، یک بحث اخلاقی بود که به دعوت پژمان درستکار آمده بودم و درست بود که با او هم بروم.

وی اضافه کرد: وقتی پای کشتی و منافع آن وسط باشد، نمی‌توانم نه بگویم. همانطور که گفتم فدراسیون همیشه به من لطف داشته و وقتی خواسته شد به اردو برگردم، اولین کسی که گفت حتماً باید به کشتی کمک کنی، پژمان درستکار بود، او به این تیم عِرق دارد. همه دوست داریم بهترین نتیجه در المپیک حاصل شود. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد فدراسیون کشتی را بدهم.

بازگشت احسان امینی به تیم ملی کشتی آزاد/ اطری دعوت نشد

این مربی کرمانشاهی گفت: با محسن کاوه در اردوی تیم ملی جوانان و لیگ بودم، همه جا به من محبت داشته و هیچ مشکلی هم در کار نبوده است. جدای از اینکه قبلاً شاگردش بودم، به عنوان مربی هم در کنارش بوده و از تجربیاتش استفاده کردم. با هیچ‌کس مشکلی ندارم و همه برایم محترم هستند. امیدوارم بتوانم کمک کنم.

عضو کادرفنی تیم ملی آزاد با اشاره به فدراسیون کشتی و حمایتی که از تیم‌های ملی با تامین همه امکانات لازم دارد، خاطرنشان کرد: این را دلی می‌گویم، چه بودم و چه نبودم، دوست دارم تیم‌های علیرضا دبیر قهرمان المپیک شوند. این در رزومه فدراسیون کشتی کم است. واقعاً قهرمانی المپیک می‌تواند این همه تلاش، زحمت و پیگیری را جبران کند. حق کشتی است که بهترین نتایج را بگیرد و پتانسیلش را هم دارد، چه به لحاظ ساختاری که فدراسیون بنا کرده و چه به لحاظ کشتی‌گیر و مربی. همه در این سال‌ها زحمت کشیدند.

امینی که پیش از این در اردوی تیم ملی در کنار یونس امامی بود، درباره کسب سهمیه این کشتی‌گیر در گزینشی آسیایی و رسیدن سهمیه‌های کشتی آزاد به عدد پنج، گفت: بچه‌ها کشتی‌های خوبی گرفتند، خوشبختانه یونس و آذرپیرا به دو سهمیه رسیدند و امیدوار هستم سهمیه 57 کیلو هم در گزینشی آخر کسب شود. یونس نشان داد با حریفان آسیایی هنوز اختلاف زیادی دارد، هرچند یکی از رقبایش در گزینشی آسیایی نایب‌قهرمان جهان بود اما اینها در حد یونس نبودند و توانایی‌اش بیشتر از اینهاست. سیداکوف، دِیک و تسابولوف رقبای اصلی او هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی
  • مجارستان : رقابت ناتو در اوکراین جرقه جنگ جهانی سوم را خواهد زد
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز
  • ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی شد
  • سخنگوی فدراسیون کشتی معرفی شد
  • سخنگوی جدید فدراسیون کشتی معرفی شد
  • ایران حافظ مظلومان و ستمدیدگان است
  • اتحادیه اروپا برای واردات غلات از روسیه و بلاروس، تعرفه وضع می‌کند
  • ناو آلمانی از ماموریت دریای سرخ خارج شد
  • هشدار ASOIF نسبت به تضعیف جنبش المپیک با پرداخت پول