Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@17:24:48 GMT

مشارکت خوب اصناف در اجرای محدودیت های کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۰۰۷۰

مشارکت خوب اصناف در اجرای محدودیت های کرونایی

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح اللهی صبح دوشنبه در جلسه ستاد کرونا رشت با اشاره روند صعودی انتقال و انتشار ویروس کرونا در استان گیلان و این شهرستان، گفت: کرونا مشکلات زیادی برای کل فعالیت‌های دنیا ایجاد کرده است.

فتح اللهی با تأکید بر اینکه حفظ سلامتی جامعه در اولویت قرار دارد، افزود: در این میان سلامتی کادر درمان و پرستاران بیش از همیشه حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رعایت دستور العمل های بهداشتی سبب می‌شود با حفظ سلامت جامعه شرایط پویایی اقتصادی فراهم شود، گفت: خوشبختانه در ایام اعمال محدودیت‌ها بیشترین همکاری از سوی اصناف انجام شده است.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه بی توجهی به اجرای مصوبات قابل قبول نیست و مردم باید بازخورد برگزاری جلسات را در سطح شهر ببینند، تصریح کرد: باید با برنامه ریزی و تصمیم درست و همکاری و همدلی مصوبات را عملیاتی کنیم.

فتح اللهی در پیش بودن انتخابات اشاره و با تأکید بر اهمیت این رویداد سیاسی، گفت: عدم آگاهی و اطلاع رسانی به مردم زمینه بروز مشکل را فراهم می‌کند در همین انتخابات عدم حضور مردم به انقلاب و نظام ضربه وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی در این قضیه باید اولویت کاری مسئولان و مدیران باشد، افزود: کارگروه‌های فعال در ستاد کرونا باید گزارش اقدامات خود را ارائه دهند تا سطح عملکرد هر کارگروه ارزیابی شود.

فرماندار رشت با تأکید بر ضرورت ساماندهی دست فروشان و دکه‌های فعال در سطح شهر، اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و فراهم کردن سلامت مسافران میزان کرایه‌ها افزایش یافته که نوع عملکرد حمل و نقل عمومی در زمینه رعایت دستور العمل ها باید نظارت شود.

وی با اشاره به تعطیلی بازارهای هفتگی به عنوان یکی از مراکز تجمع شهروندان، تأکید کرد: در شرایط قرمز هیچ بازار محلی نباید فعالیت کنید.

کد خبر 5187086

منبع: مهر

کلیدواژه: علی فتح اللهی فرمانداری رشت ویروس کرونا محدودیت های کرونایی ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا گرگان اردبیل انتخابات 1400 ماه مبارك رمضان وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از انسداد مقطعی محور سوادکوه در محدوده تونل چپ دره تا ۵ اردیبهشت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه،  سرهنگ یدالله جهان تاب با اعلام این خبر گفت: به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، محور فوق از یکم اردیبهشت ماه 1403 به مدت 5 روز ، در زمان اجرای عملیات مسدود شده است.

وی افزود: به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره محدودیت در رفت و آمد داریم.

وی با بیان این که این محدودیت به صورت شبانه روزی است، تصریح کرد: تردد در زمان اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از مسیر کناری تونل چپ دره انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: رانندگان با مقررات راهنمایی و رانندگی هرگونه اطلاعات را با شماره گیری شماره‌های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 می‌توانند به دست آورند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • پاکسازی ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی با مشارکت مردم
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • مشارکت مردم ایران برای نجات زمین
  • نهالکاری مشارکتی با همکاری شهروند طبیعت دوست در شهرستان اشتهارد اجرا شد