Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@07:29:18 GMT

بسته معیشتی رمضان یا سود سهام عدالت

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۰۱۸۴

در حال حاضر دولت دو واریزی سود سهام عدالت و بسته معیشتی ماه را پیش‌رو دارد، کدام یک زودتر واریز می‌شود؟  

در حال حاضر دولت دو واریزی پیش‌رو دارد سود سهام عدالت و بسته معیشتی ماه، کدام یک زودتر واریز می‌شود؟

مرحله دوم سود سهام عدالت

رئیس سازمان بورس وعده داده بود که ۵۰ درصد دوم سود سهام عدالت تا پیش از آغاز ماه رمضان به حساب سهامداران واریز می‌شود، از آنجایی که ماه رمضان از دو روز دیگر آغاز می‌شود براساس وعده دهقان این پول باید امروز یا فردا واریز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به تازگی حسین فهمی، مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی درمورد بخش دوم واریز سود سهام عدالت گفته است: منتظر هستیم مابقی سود از سوی شرکت ها پرداخت و تجمیع شود تا ۵۰ درصد دوم نیز واریز شود. شرکت ها هرچه در پرداخت تاخیر داشته باشند ما هم در پرداخت سود تاخیر خواهیم داشت.

چند روز قبل مدیر سیستم‌های تسویه و پرداخت این شرکت اعلام کرده بود که به محض تامین اعتبار از طرف شرکت‌های سرمایه‌پذیر این سودها در مرحله دوم به حساب ذی‌نفعان و دارندگان سهام عدالت واریز می‌شود.

بنابراین احتمال این که مرحله دوم سود سهام عدالت طی دو روز آینده واریز شود کم است، واریزی دیگر وعده‌ای است که رئیس‌جمهور داده و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به آن پرداخته است.

بسته معیشتی ماه رمضان

رئیس‌جمهور در خصوص جزئیات این بسته معیشتی گفته که این یارانه به صورت کارت اعتباری پرداخت می‌شود و مشمولان این طرح ۶۰ میلیون نفر از جمعیت کشور که می‌توانند به پشتوانه سهام عدالت، یارانه‌ها، اوراق و … از این کارت‌ها استفاده کنند.

براساس مصوبه بسته معیشتی ماه رمضان، قرار است به ۶۰ میلیون نفر افراد مشمول طرح معیشتی خانوارها براساس فهرستی که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط اعلام می‌شود، مبلغ ۲.۵ هزار میلیارد تومان در ابتدای ماه مبارک رمضان پرداخت کند.

کارت اعتباری سهام عدالت

همچنین مسئولان طی روزهای اخیر از اعطای کارت اعتباری سهام عدالت توسط بسیاری از بانک‌ها خبر داده‌اند، اما این کارت‌ها فعلا از طریق دو بانک ملت و تجارت صادر می‌شود و قرار است از اول اردیبهشت مابقی بانک‌ها نیز این طرح را شروع کنند.

براساس گزینه‌های بالا احتمال این که یارانه معیشتی ماه رمضان زودتر واریز شود بیشتر است.

 

تجارت نیوز/

برچسب ها: سهام عدالت ، سهام ، بازارنیوز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000NxB

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سهام عدالت سهام بازارنیوز بسته معیشتی ماه سود سهام عدالت واریز می شود ماه رمضان واریز شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

گفتنی است وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و در حال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند. تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

به گزارش مهر، در پی وقوع بارش‌های سیل‌آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده توزیع شد.

کد خبر 6086881 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی