Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان، نبی‌اله شمسی‌فر روز دوشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس وصول مطالبات استان افزود: براساس مصوبه و اقدام اثرگذار هیات مدیره مخابرات ایران مطالبات بازنشستگان از محل وصول مطالبات این شرکت پرداخت می‌شود.

وی بدون اشاره به میزان مطالبات و تعداد بازنشستگان مخابرات منطقه لرستان تصریح کرد: بر همین اساس با تدوین برنامه منسجم و تقسیم بندی شهرستان‌ها مطالبات بازنشستگان بر مبنای تعداد و میزان هر شهر طی ۲ بخش واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمسی‌فر اظهار داشت: بخش اول مطالبات بازنشستگان مربوط به سکه است و حداکثر تا پایان تیرماه و بخش دوم مطالبات مربوط به رفاهیات حداکثر تا پایان شهریور ماه سال جاری پرداخت می‌شود.

برچسب‌ها شرکت مخابرات استان لرستان لرستان بازنشستگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت مخابرات استان لرستان لرستان بازنشستگان شرکت مخابرات استان لرستان لرستان بازنشستگان اخبار کنکور مطالبات بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، خداداد خالق پناه گفت: گا‌هی برای رفع نقاط کور اینترنت در برخی شهر‌ها، شهرداری و یا مردم معارض می‌شود و با راه‌اندازی دکل در کنار محل سکونتشان مخالفت می‌کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان با بیان اینکه متاسفانه معارضات سرعت کار را کاهش می دهد و موجب جلوگیری از توسعه طرح های مخابرات می شود از دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه شهرداری‌ها همکاری لازم برای توسعه شبکه اینترنت داشته باشند. وی افزود: طراحی شبکه سیار ما قبلاً برای یک شهر با ساختمان‌های یک طبقه یا دو طبقه بوده است، اما اکنون در سطح شهر یاسوج ساختمان‌های ۵ تا ۱۰ طبقه وجود دارد این موارد باعث می‌شود که پوشش با مشکل رو به رو شود و شاهد نقاط کور اینترنت در شهر یاسوج باشیم. مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک سری افزایش ارتفاع دکل در دستور کار است و یک سری جا به جایی دکل را داریم که با این کار‌ها نقاط کور پوشش داده می شود. خالق پناه بیان کرد: مثلاً در خیابان معلم‌ها، شهرک جهاد، امامت ۱۴، امامت ۷، کاشانی ۱۰ و شهادت ۱۱ از جمله نقاطی هستند که یا در حال افزایش ارتفاع دکل و یا جا به جایی دکل هستیم.

دیگر خبرها

  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • تخصیص ۷ همتی برای ماه فروردین دارویار
  • تخصیص ۷ همت به دارویار در فروردین ۱۴۰۳
  • جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
  • صندوق بیمه اجتماعی برای روستاییان۱۸ تا۵۰ سال یارانه پرداخت می‌کند
  • جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان | دستمزد جدید برای این گروه از بازنشستگان تعیین می شود؟
  • رشد ۷ درصدی جابه جایی مسافر توسط بخش ریلی در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات تازه از افزایش حقوق بازنشستگان