Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر پاك طينت بيان داشت: از سال گذشته تمامي سياست ها و برنامه هاي بانك همسو با افزايش توليد و اشتغال در كشور تدوين شده بود كه با نام گذاري سال جديد به عنوان سال "توليد، پشتيباني ها و مانع زدايي ها" از سوي مقام معظم رهبري تمامي سياست هاي اعتباري و برنامه هاي بانك در اين راستا و در جهت تحقق اين شعار مهم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، وي ضمن بيان مطلب فوق عنوان داشت: انتخاب اين شعار و توجه ويژه به بخش توليد كشور، وظيفه خطيري را براي حمايت از بخش توليد بر عهده بانك صنعت و معدن قرار مي دهد چراكه به عنوان تنها بانك تخصصي در اين زمينه فعاليت دارد.

وی با تأکید بر لزوم تلاش همگاني در تحقق منویات مقام معظم رهبری و اتخاذ سياست هاي مناسب در حوزه اقتصاد و بانكداري براي نيل به اين مقصود، افزود: مهمترين سياست هاي اعتباري بانك صنعت و معدن براي افزايش ظرفيت توليد در كشور، تسريع و تسهيل پرداخت تسهيلات با اولويت پرداخت سرمايه درگردش به واحدهايي است كه از بانك، تسهيلات سرمايه ثابت دريافت نموده اند و اين بانك در احداث آنها مشاركت داشته است.

وي خاطرنشان كرد: تخصيص تسهيلات تكميلي (سرمايه ثابت) به واحدهايي كه در بانك در وضعيت اجرا قرار دارند. (با پيشرفت فيزيكي بيش از 70 درصد) اولويت ديگري است كه در پرداخت تسهيلات به واحدهاي صنعتي و معدني مد نظر قرار مي گيرد تا واحدهاي توليدي ياد شده نيز در چرخه توليد قرار بگيرند.

وي همچنين به ترتيب، پرداخت تسهيلات سرمايه درگردش به واحد هاي توليدي فعال، پرداخت سرمايه ثابت در بخش توسعه و یا بازسازی و نوسازی واحدهاي صنعتي و معدني (طرح‌هايي با اشتغال‌زايي بالا نسبت به حجم سرمايه‌گذاري) و پرداخت تسهيلات سرمايه ثابت در بخش ايجادي با تمرکز بر روی ایجاد طرحهاي صنعتی که منجر به ایجاد زنجیره ارزش می گردند را از ديگر زمينه هايي برشمرد كه در اولويت تخصيص اعتبارات بر اساس سياست هاي اعتباري جديد بانك در سال 1400 قرار دارند.

پاك طينت اظهار داشت: شركت هاي دانش بنيان، صادرات محور و فن آور در صدر شركت هاي واجد شرايط براي دريافت تسهيلات از بانك صنعت و معدن هستند و از ابتداي سال مقرر شده فرآيند پذيرش، ارزيابي و پرداخت تسهيلات، يكپارچه و سيستمي شود و در بررسي اهليت و صلاحيت متقاضيان و سوابق آنان با دقت نظر و حساسيت بيشتري عمل نماييم.

رييس هيأت مديره اين بانك در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پرداخت به موقع تسهیلات و نظارت صحيح بر مصرف آن، رعایت بهداشت اعتباری، وصول مطالبات و معوقات، و جذب منابع از جمله مواردی است که باید مورد توجه تمامي کارکنان به خصوص كاركنان بخش هاي ارزيابي،اعتبارات، نظارت و وصول مطالبات بانك باشد.

وی در ادامه، سنجش مستمر و دوره اي رضايت مشتريان را از نیازهاي اساسي بانك در بهبود و ارتقاي سطح خدمت رساني دانست و افزود: استقرار بانكداري ديجيتال و شركتي و سنجش دوره اي (6 ماهه) ميزان رضايت مشتريان در حوزه بانكداري شركتي و ديجيتال، از جمله اقداماتي است كه در ليست اقدامات بانك و در دستور كار همه واحدهاي صف و ستاد آن قرار گرفته است.

پاك طينت در خاتمه با تأكيد بر اهمیت بالای روحيه تعاون و مشاركت در بانک اظهار داشت: با همدلی و حمایت همه كاركنان همگام با سیاست های اعتباري و راهبردی بانک، از ظرفیت های موجود برای تحقق شعار "توليد، پشتيباني ها و مانع زدايي ها" و ارائه خدمات شایسته به صنعتگران، معدنكاران و كارآفرينان استفاده خواهیم کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک صنعت و معدن وصول مطالبات بانکداری شرکتی پول نیوز بانکداری دیجیتال پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت سیاست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه طرح های کاربردی در راستای تحقق شعار سال

ایسنا/سمنان استاندار سمنان خواستار ارائه طرح های کاربردی در راستای تحقق شعار سال در این استان شد.

سیدمحمد رضا هاشمی، استاندار سمنان در نشست صمیمانه با برخی مدیران صنایع استان اظهار کرد: مدیران صنایع استان طرح‌های خود در خصوص شعار سال ۱۴۰۳ را ارائه دهند.

وی گفت: با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده؛ مدیران صنایع استان طرح ها و ایده های خود را در جهت تحقق شعار سال ارائه دهند تا انشاله در پیشبرد اهداف مشخص شده گام برداریم.

وی افزود: نقش مجموعه صنایع همیشه در تحقق اهداف موثر و چشمگیر بوده است.

استاندار بیان کرد: بر اساس اعلام مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی استان سمنان در حوزه های امنیت و رضایت سرمایه گذاران در جایگاه نخست در سطح کشور حضور دارد.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه تلاش می‌کنیم جلسات با مدیران صنایع به صورت ماهانه برگزار شود گفت: برای تامین مسکن کارگران ، این آمادگی وجود دارد تا اراضی لازم جهت احداث مسکن برای متقاضیان و کارگران شرکت ها واگذار شود.

استاندار سمنان در پایان ضمن بیان اینکه ۱۶۴ واحد کاملا تعطیل به چرخه تولید برگشته است‌ افزود: با توجه به دانشگاهی بودن استان تلاش داریم زمینه حضور فارغ التحصیلان دانشگاهی را در شرکت های دانش بنیان جهت اشتغال فراهم سازیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعامل و همکاری دستگاهها لازمه ی تحقق شعار سال
  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • تحقق شعار سال با اجرای برنامه های اولویت‌دار دستگاهها در خوزستان
  • توجه به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • جهش تولید در گرو حمایت از سرمایه‌های خرد است/تثبیت سرمایه‌گذاری عامل تحقق شعار سال
  • ارائه طرح های کاربردی در راستای تحقق شعار سال
  • تحقق جهش تولید با تداوم سیاست تثبیت اقتصادی
  • آمادگی اوقاف استان زنجان برای تحقق شعار سال در حوزه سرمایه‌گذاری و تولید
  • آمادگی اوقاف زنجان برای تحقق شعار سال درحوزه سرمایه گذاری و تولید
  • اجرای آمایش سرزمین از راهکارهای تحقق شعار سال است