Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:51:39 GMT

رژیم صهیونیستی ۳ عضو دیگر جنبش «حماس» را به اسارت گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۰۴۲۷

رژیم صهیونیستی ۳ عضو دیگر جنبش «حماس» را به اسارت گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، رژیم صهیونیستی همچنان به اقدامات خصمانه خود علیه جنبش مقاومت اسلامی حماس به منظور کارشکنی در مسیر مشارکت این کشور در انتخابات ملی فلسطین، ادامه می دهد.

بر اساس این گزارش، صهیونیستها بامداد امروز ضمن یورش به مناطق مختلف کرانه باختری ۲۵ فلسطینی را بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه های فلسطینی اعلام کردند که در میان بازداشت شدگان نام ۳ عضو جنبش حماس نیز به چشم می خورد.

بدین ترتیب، انس رصرص، عمر القواسمی و شیخ مصطفی شاور از اعضای حماس توسط صهیونیستها بازداشت شدند. این درحالی است که صهیونیستها پیشتر نیز شماری از رهبران حماس در کرانه باختری را بازداشت کرده بودند.

در همین ارتباط، پیشتر «حسام بدران» عضو ارشد حماس گفته بود: بازداشت نامزدهای انتخابات فلسطین توسط نظامیان رژیم صهیونیستی مداخله آشکار در امور داخلی ما است. این عضو حماس تأکید کرد که جنبش متبوعش تحت هر شرایطی به برگزاری انتخابات مجلس قانونگذاری پایبند خواهد بود.

وی گفت: بازداشت نامزدهای انتخاباتی یا احضار آن‌ها به ویژه نمایندگان لیست «قدس وعده‌گاه ماست» مداخله آشکار در امور داخلی فلسطین و تلاش برای سنگ‌اندازی بر سر راه برگزاری انتخابات است.

بدران عنوان کرد که جنبش متبوعش تماس‌های گسترده‌ای با طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برقرار کرده و خواستار اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی به منظور توقف هرگونه دخالت در امور داخلی فلسطین و روند برگزاری انتخابات شده است.

کد خبر 5187085 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی جنبش حماس ایالات متحده امریکا عراق روسیه ایران رژیم صهیونیستی عربستان سعودی برجام افغانستان فلسطین اوکراین لبنان ترکیه جو بایدن ویروس کرونا رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس طی بیانیه‌ای عموم ساکنان کرانه باختری، قدس و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ را به حضور گسترده در مسجد الاقصی و اعتکاف در داخل آن از امروز تا روز دوشنبه آینده برای دفاع از این مسجد شریف فراخواند.

جنبش حماس تاکید کرد که فلسطینیان باید با حضور گسترده خود طرح‌های شوم دشمن صهیونیستی و شهرک‌نشینان اشغالگر یهودی برای آوردن قربانی به داخل این مسجد به مناسبت اعیاد یهودی را به شکست بکشانند.

این جنبش ضمن تمجید از جهاد و جانفشانی‌های ملت فلسطین در راستای دفاع از قدس و مسجد الاقصی و مقابله همه جانبه با کابینه جنایتکار رژیم صهیونیستی و جنایتکارانه جنگی اسرائیلی همچون بن گویر، سراسر امت و آزادگان جهان را به تشدید همبستگی با ملت فلسطین و حمایت از غزه، قدس و مسجد الاقصی و مبارزات مشروع ملت فلسطین تا توقف جنگ و احقاق حقوق این ملت در زمینه آزادسازی سرزمین و مقدسات خود دعوت کرد.

کد خبر 6082332 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حماس: سخنان بلینکن تحریف واقعیت ها است
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • حماس آحاد ملت فلسطین را به دفاع از مسجدالاقصی فرا خواند
  • فراخوان حماس برای دفاع از مسجدالاقصی
  • حماس فراخوان داد+ ببانیه
  • فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی
  • حماس وتوی آمریکا را محکوم کرد
  • پیشنهاد دهشتناک و ضد انسانی وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در مورد اسرا فلسطینی
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • حماس: دوران عربده‌کشی رژیم صهیونیستی به سر آمده‌است