Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال اینکه سرمربی آبی پوشان در نخستین دیدار تیمش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از یک هافبک دفاعی استفاده کند وجود دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در اولین دقایق بامداد جمعه ۲۷ فروردین به مصاف میزبان گروه سوم، الاهلی عربستان می‌رود و آبی پوشان با توجه به شرایط موجود امیدوارند نتیجه مطلوبی را در این بازی کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه استقلال هم مثل بسیاری از تیم‌های دیگر در سالهای اخیر در اغلب بازی‌هایش با دو هافبک دفاعی به میدان می‌رفت، اما ممکن است در این بازی آنها از یک هافبک دفاعی در ترکیب اصلی خود استفاده کنند؛ که در این صورت تک هافبک دفاعی این تیم بازیکنی جز مسعود ریگی نیست. بازیکن باتجربه‌ای که یکی از بی حاشیه ترین و بهترین بازیکنان تیمش در دو فصل اخیر بوده و در صورت کسب چنین تصمیمی از سوی کادر فنی، قطعاً وظیفه به مراتب سنگین‌تر از قبل خواهد داشت.

با توجه به ضرورت حضور پررنگ آبی‌ها در خط حمله و استفاده حداکثری از مهاجمان توانمند شان به طور همزمان جهت تحت فشار قرار دادن حریفی که در خط دفاع دچار ضعف است، ممکن است استقلالی‌ها دست به چنین ترفندی در بازی اول بزنند تا با مهاجمان توانمندی که دارند، امکان جلو بازی کردن از تیم میزبان را بگیرند.

دیدار استقلال و الاهلی از گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد جمعه ۲۷ فروردین در شهر جده عربستان برگزار می‌شود و آبی‌ها بسیار امیدوارند تا با کسب نتیجه مطلوب در این بازی، احتمال صعودشان از گروه سوم را بالا ببرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان هافبک دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال تهران که در دیدار با مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده بود، امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد تا پس از بهبودی بتواند تمرینات خود را آغاز کند.

مهدی پور که یکی از بازیکنان ثابت استقلال در این فصل محسوب می‌شد، ادامه بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل را از دست داد و طبق اعلام فیزیوتراپ این بازیکن او تا نیم فصل دوم فصل بیست و چهارم می‌تواند بار دیگر برای استقلال به میدان برود.

لازم به ذکر است که مهدی پور در ۲۲ بازی این فصل برای استقلال، آمار یک گل و ۴ پاس گل را از خود به ثبت رسانده بود.

کد خبر 6086341

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت