Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب زاده با اشاره به اینکه آژیر قرمز کرونایی در تمامی استان اردبیل به صدا درآمد، گفت: وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان های اردبیل، نمین، پارس آباد، گرمی، بیله سوار، سرعین، خلخال، مشگین شهر، نمین، اصلاندوز به رنگ قرمز قرار گرفت.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته 105 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند که بیشترین بستری مربوط به شهرستان اردبیل است و مجموع بیماران بستری شده به رقم 489 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: هم اکنون 73 بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر متخصصان قرار دارد و 58 بیمار نیز پس از بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شده اند.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: متاسفانه طی همین مدت 8 بیمار به دلیل وخامت بیماری جان خود را از دست داده اند و تاکنون از ابتدای شیوع این بیماری در استان اردبیل 1491 نفر فوت شده اند.

 

حبیب زاده خاطر نشان کرد: وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان های اردبیل، نمین، پارس آباد، گرمی، بیله سوار، سرعین، خلخال، مشگین شهر، نمین، اصلاندوز به رنگ قرمز و در شهرستان های کوثر و نیر در وضعیت رنگ نارنجی قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: خانواده ها باید مراقب تجمع ها و دورهمی های شبانه باشند زیرا این محافل موجب آلودگی همه افراد خانواده به بیماری کرونا می شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان این مطلب که خطر کرونای جهش یافته جدی است و مردم مراقبت های بهداشتی را افزایش دهند، افزود: مردم همچنان باید دقت بیشتری نسبت به کاهش رفت و آمدها و ترددهای بی مورد داشته باشند.

 

حبیب زاده عنوان کرد: همچنان از شهروندان درخواست می شود تا در رعایت ضوابط بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی همت بیشتری داشته باشند تا زمینه شیوع این بیماری در سطح جامعه کاهش یابد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: اعمال محدودیت کرونایی وضعیت قرمز کرونا افزایش آمار مبتلایان به کرونا افزایش مبتلایان به کرونا کرونا را شکست میدهیم آمار مبتلایان به کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اردبیل استان اردبیل حبیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار شهرستان زیرکوه گفت: با توجه به طغیان رودخانه‌های بخش شاسکوه، تمامی نیروها در حال خدمت‌رسانی در این منطقه هستند.

محمد غیرتی، در گفت و گو با ایسنا گفت: در پی بارندگی های شدید از روز گذشته در شهرستان زیرکوه، بند خاکی نوده و طغیان تمامی رودخانه های بخش شاسکوه شکست.

وی افزود: تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند و برای ماشین آلات سنگین و لودر جهت مدیریت سیلاب فراخوان داده شده است.

فرماندار زیرکوه اظهار کرد:خسارت جدی به قنوات، بخش کشاورزی، باغات، زیرساخت ها زیرکوه به ویژه شهر حاجی آباد و آبیز وارد شده است.

وی با بیان اینکه حجم بارندگی بسیار بیشتر از پیش بینی ها بوده گفت: حجم خسارت ها هم بسیار بالاست و امکانات شهرستان پاسخگوی نیاز این شهرستان نیست و نیازمند کمک تمامی شهرستان های استان هستیم.

 غیرتی افزود: با توجه به احتمال ادامه بارش ها امکان افزایش خسارت ها بالاست و هم اکنون هیچ برآوردی نمی شود کرد.

وی یادآورشد: بیشتر قنات ها به صورت جزئی آسیب دیده اند و به تعدادی هم آسیب کلی وارد شده است.

 فعالیت سامانه بارشی جدید از عصر سه شنبه در خراسان جنوبی آغاز شد و امروز در برخی مناطق استان شدت گرفت.

بارش‌های رگباری باعث جاری شدن روان آب در معابر شهری و روستایی شهرستان‌ زیرکوه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: بارندگی‌های امروز به بخش‌هایی از راه‌های روستایی در مناطق غرب استان خسارت زد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس
  •  آژیر قرمز در اصفهان/ فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس
  • زیرکوه در محاصره سیلاب + تصاویر
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • آژیر خطر در «کزوویم» به صدا درآمد/ مقابله قسام با اشغالگران
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • کدام میوه‌های تابستانی ویتامین C بالایی دارند؟
  • آژیر خطر به صدا درآمد | شلیک ده ها موشک کاتیوشا به اراضی اشغالی + فیلم
  • برای طول عمر به جای گوشت گاو، ماهی بخورید!