Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@18:50:55 GMT

مصرف بنزین در کردستان ۷۲ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۰۶۱۹

مصرف بنزین در کردستان ۷۲ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، یدالله زندی مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به جاذبه‌های گردشگری و وجود بازارچه‌های خرید کالا و افزایش چشمگیر ورود مسافر به استان در تعطیلات نوروزی، اظهار داشت: در این مدت، ۲۲ میلیون و ۳۴۰ هزار لیتر بنزین در استان مصرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته با مالکان مجاری عرضه و تلاش رانندگان ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی در این مدت تمام جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و جایگاه‌های CNG سطح استان به هموطنان خدمات دادند.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: بیشترین میزان مصرف بنزین از آغاز تعطیلات نوروزی تا ۱۳ فروردین، مربوط به شهرستان‌های سنندج با هفت میلیون لیتر و مریوان با سه میلیون لیتر بوده است.

زندی افزود: واحد‌های عملیاتی و بازرسی پخش منطقه کردستان به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خصوص بیمای کرونا و ارائه خدمات مطلوب و مناسب به همشهریان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز با کنترل نامحسوس از تمام جایگاه‌های سطح استان، زمینه تامین و توزیع مطلوب مصرف سوخت را فراهم کردند.

۸۲ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب سی ان جی در کردستان به مردم خدمات می‌دهد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جایگاه سی ان جی سوخت رسانی فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت ماه بامداد شنبه شارژ می شود

تین نیوز

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت ماه خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری، ساعت صفر بامداد شنبه (یکم اردیبهشت ماه) در کارت های هوشمند سوخت شخصی شارژ می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می شود.

سهمیه بندی بنزین از ساعت صفر روز جمعه، ۲۴ آبان ماه سال ۱۳۹۸ براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، برای همه وسایل نقلیه بنزین سوز آغاز شد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها هم اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

هم اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت امشب واریز می‌شود
  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه بامداد شنبه شارژ می‌شود
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت ماه بامداد شنبه شارژ می شود
  • زمان واریز سهمیه بنزین اردیبهشت‌ اعلام شد | چند لیتر واریز می شود؟
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ امشب شارژ می‌شود
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد