Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@18:59:22 GMT

کلوپ گزینه نخست بایرن در صورت جدایی فلیک

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۰۶۲۶

یورگن کلوپ گزینه نخست سران بایرن مونیخ در صورت جدایی هانسی فلیک است. خبرگزاری میزان - پس از انتشار اخبار و شایعات اخیر پیرامون کنار گذاشتن یواخیم لوو از هدایت تیم ملی آلمان، رسانه‌های این کشور کشور از گزینه‌های مختلفی برای قبول هدایت ژرمن‌ها صحبت می‌کنند، اما در این بین سرمربی فعلی بایرن مونیخ از شانس بیشتری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از همین رو «90Min» مدعی شد سران باشگاه بایرن مونیخ در نظر دارند در صورت جدایی هانسی فلیک از هدایت این تیم، یورگن کلوپ را به مونیخ بیاورند.

این در حالیست که کلوپ، امسال در لیورپول عملکرد ناامید کننده‌ای در لیگ برتر داشته و با شکست در دیدار رفت مقابل رئال مادرید در آستانه حذف در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.

باید دید با این شرایط کلوپ که پیشتر هدایت دورتموند در بوندسلیگا را در کارنامه دارد، به پیشنهاد باوارایی‌ها پاسخ مثبت خواهد داد یا همچنان در آنفیلد به کارش ادامه می‌دهد. بیشتر بخوانید: ساری پیشنهاد فیورنتینا را رد کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: بایرن مونیخ یورگن کلوپ هانسی فلیک لیورپول یواخیم لو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بایرن مونیخ لیورپول بایرن مونیخ یورگن کلوپ هانسی فلیک لیورپول یواخیم لو بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، جستجوی مدیران بایرن مونیخ برای انتخاب بهترین جانشین برای توماس توخل که قرار است در پایان فصل جاری از هدایت این باشگاه کنار گذاشته شود همچنان ادامه دارد و حالا به نظر می‌رسد که آنها گزینه اصلی برای حضور روی نیمکت این تیم را انتخاب کرده‌اند.

در روزهای اخیر نام مربیان بزرگی از زین الدین زیدان گرفته تا روبرتو دی زربی در کنار نام این باشگاه به گوش رسیده است اما حالا اسکای اسپرت آلمان خبر داده است که رانگنیک زینه اصلی مدیران بایرن برای فصل آینده و جانشینی توخل به حساب می‌آید.

این مربی آلمانی که در حال حاضر هدایت تیم ملی اتریش را بر عهده دارد پیش از این سابقه حضور روی نیمکت منچستریونایتد را داشت اما به دلیل کسب نتایج ضعیف از این تیم اخراج شد و حالا گفته می‌شود که او هم آماده است تا هدایت بایرن را بر عهده بگیرد و مذاکرات خوبی با این باشگاه داشته است.

قرارداد او با فدراسیون فوتبال اتریش تا سال ۲۰۲۶ ادامه دارد و این به این معناست که باشگاه بایرن باید جریمه‌ای را به آنها پرداخت کند اما هیچ تصمیم نهایی در این باره گرفته نشده و مذاکرات بین دو طرف همچنان ادامه خواهد داشت. بایرن قصد دارد یک جلسه دیگه با حضور مدیرانش در این هفته برگزار کند تا بتواند تصمیم نهایی در این زمینه را بگیرد.

دیگر خبرها

  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!