Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا،دکتر قاسم جان بابایی صبح دوشنبه با حضور در بیمارستان رازی رشت سانتر مرکزی کووید ۱۹ گیلان  ضمن خدا قوت به کادر درمان بر لزوم استقرار تیم کارشناس بیهوشی، پرستار ICU و کارشناس تجهیزات پزشکی بر بالین بیماران کرونایی تاکید کرد.

حضور چرخشی کادر درمان به صورت مداوم از دیگر تاکیدات معاون درمان در جریان این بازدید سرزده از بیمارستان رازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین صبح امروز دوشنبه با ارسلان زارع استاندار گیلان دیدار و گفت و گو کرد.

هم اکنون شهرستان های رشت، رودسر، املش، لنگرود، لاهیجان، آستانه اشرفیه، رودبار، بندرانزلی، صومعه سرا،  فومن، تالش،  آستارا و خمام در استان گیلان قرمز و سیاهکل، شفت، ماسال و رضوانشهر نیز نارنجی هستند که به سمت قرمز می روند.

گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت بعنوان یکی از مراکز تجاری و گردشگری مهم شمال کشور  از نخستین استان های درگیر شیوع کرونا در ایران بود. 

در تعطیلات عید امسال حدود پنج میلیون گردشگر به استان گیلان سفر کردند.

اکنون آمار بیماران کووید ۱۹ بستری در بیمارستان های استان گیلان از مرز ۸۰۰ نفر گذشته که  این آمار در مقایسه با اواخر اسفندماه امسال سه برابر شده است.

برچسب‌ها کرونا رشت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا رشت گیلان کرونا رشت گیلان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فرشیدی افزود: مراکز سراج در ۴۰ دانشگاه علوم پزشکی و ۲۵ استان کشور راه اندازی شده است. معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: به سمت درمان مشکلات اجتماعی پیش می‌رویم با مشارکت‌های مردمی، سعی کردیم که ارتباطجامعه با روانشناسان را تقویت کنیم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت گفت: طی سال گذشته غربالگری سلامت روان با ۸ شاخص برای غربالگری اختلالات اضطرابی و خلقی اجرا شده و ۱۲ و ۶ دهم درصد باید تکمیل شود که تاکنون به ۸ و ۴ دهم درصد رسیده است. به گفته مسئولان بیمه سلامت ۶ خدمت از خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفته­ و این پوشش دهی در حال افزایش است. مصلحی از فعالیت سه هزار و ۳۰۰ روانشناس در شبکه بهداشت و درمان کشور خبر داد و گفت: خدمات سلامت روان به صورت رایگان در مراکز جامع خدمات سلامت در سراسر کشور ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • وزیر بهداشت: برای سکوهای اینترنتی تحویل دارو کد رهگیری صادر می‌شود
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز