Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@00:30:25 GMT

گلایه مشتریان بانک شهر از هزینه متفاوت پیامک

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۰۸۶۸

گلایه مشتریان بانک شهر از هزینه متفاوت پیامک

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، ارسال پیامک‌ از سوی بانک‌ها برای مشتریان برای اعلام وضعیت بانکی کارت‌های آن‌ها از چند سال گذشته با دریافت کارمزد همراه بوده ؛ به طوری که پیش از این در مقطعی سالانه ۱۰ هزار تومان  و در ادامه ۱۲ هزار تومان تعیین شده بود، که به‌صورت یک جا و یا در دو بخش از حساب مشتری کسر می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای اخیر  برخی بانک‌ها از جمله بانک شهر اقدام به افزایش هزینه سرویس پیامکی خود به ۳۰ هزار تومان کرده‌ ، که این موضوع البته بعد از کسر از حساب مشتری در قالب پیامک اعلام شده است

پیام شهروندخبرنگار 

کارمزد وجه

سلام وخسته نباشید لطفا درمورد کسر کارمزد وجه بانک های نظامی که دربانک سپه ادغام شده پیگیری به عمل آید باتشکر

کارمزد انتقال وجه

با سلام ، وخسته نباشید باتوجه به اینکه بانک های نظامی دربانک سپه ادغام گردیده ولی کماکان ازحساب مشتریان وانتقال وجه به حساب کارمزد کم می شود لطفا دراین مورد رسیدگی وپیگیری گردد. باتشکر.

هزینه ارسال پیامک بانک شهر

سلام امروز 1400/01/17 بانک شهر پیامکی بابت هزینه ارسال پیام کوتاه به مبلغ سیصدهزار ریال به تلفن همراه اینجانب ارسال  و مبلغ فوق را از حساب برداشت نمود .

با سلام وخسته نباشید.می خواستم ازتون خواهش کنم پیگیر وضعیت اسفبار معیشت نیروهای شرکتی بانک های ادغامی در بانک سپه باشید ما که دستم به هیجا نمی رسه

هزینه پیامک بانک
با سلام، لطفا درمورد هزینه ارسال پیامک بانک‌ها هم پیگیری و رسیدگی شود باتشکر

لطفا راجب هزینه سرویس پیامک بانک شهر گزارش تهیه کنبد

چرا وقتی بانک مرکزی هزینه سرویس ۱۵هزار تومان تعیین کرده و تمام بانک ها هم همون مبلغ می گیرن بانک شهر بابت این سرویس ۳۰ هزار تومان از حساب مشتری ها کم کرده اونم بدون اطلاع رسانی

آبونمان پیامک
با سلام و وقت بخیر اگر امکان دارد درباره آبونمان پیامک بانک شهر که یکباره به مبلغ ۳۰۰۰۰تومان افزایش یافته از مسولین مربوطه گزارشی تهیه نمایید با تشکر

کسر رمز پویا بانک شهرچ

سلام .چراباید بابت رمز پویا از حساب کسر بشه این پیام در دی ماه برای من اومده

*بانک شهر*

مشتری گرامی

از فردا به پیامک رمز پویا، نوع تراکنش، مبلغ و گیرنده وجه اضافه خواهد شد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دغدغه مردم خدمات پیامکی بانک مشکلات مردم هزار تومان حساب مشتری ارسال پیام پیامک بانک بانک شهر بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند

امتداد - همزمان با برگزاری یازدهمین جشن گلریزان آزادی زندانیان در بانک مسکن استان هرمزگان، هفت نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به همت مشتریان عزیز و همکاران خیر بانک مسکن استان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  موسی رحیمی مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان با بیان این مطلب گفت: در این جشن با کمک مشتریان و همکاران خیر و مشارکت ستاد دیه  توانستیم  پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری کنیم و هفت زندانی را در روزهای نخستین سال جاری  به آغوش گرم خانواده باز گردانیم.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که  جشن گلریزان هرساله در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی بانک مسکن و حمایت از  ستاد دیه  در مدیریت شعب استان هرمزگان برگزار می شود؛ گفت : بانک مسکن افتخار دارد به عنوان حامی ستاد دیه و با همت و همدلی مشتریان و کارکنان خیر در برگزاری این سنت حسنه مشارکت کند به طوری که ماحصل این مشارکت طی برگزاری ۱۰ دوره  گذشته جشن گلریزان در بانک مسکن هرمزگان آزادی ۲۷ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد  بوده است

دیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان همچنین از ستاد مردمی دیه استان و مشتریان و کارکنان خیر بانک که در این امر خیر مشارکت کرده اند؛ قدردانی کرد.

عبدالمجید مرادی نسب مدیر ستاد دیه استان هرمزگان نیز طی سخنانی با قدردانی از اقدامات خداپسندانه بانک مسکن در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: تا کنون کمک های بسیار خوبی از سوی مشتریان و کارکنان بانک مسکن در این خصوص صورت گرفته است که ارزشمند بوده و قابل تقدیر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • اتصال سیستم پیامک (SMS) به CRM: راهنمای کاربردی