Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@22:57:36 GMT

پایان طرح پایش مصرف گاز در ادارات سطح استان ایلام

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۰۹۰۲

پایان طرح پایش مصرف گاز در ادارات سطح استان ایلام

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در سال گذشته با هدف صرفه‌جویی و مدیریت انرژی، میزان مصرف گاز در ادارات و سازمان‌های دولتی این استان بیش از یک هزار و ۱۶۸ مورد بازرسی و پایش مصرف گاز در سطح ادارات استان ایلام انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « عباس شمس اللهی» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: براساس بخشنامه صرفه جویی مصرف بهینه و ایمن از سوی معان اول رئیس جمهور، تشکیل جلسات مرتبط در استانداری و ابلاغ به کلیه ادارات و نهادهای دولتی در جهت رعایت حداکثر صرفه جویی، شرکت گاز ایلام اقدام به تشکیل گشت های پایش مصرف گاز در ادارات و ارگانهای دولتی سطح استان نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بر ضرورت صرفه جویی مشترکان خانگی و اداری در مصرف گاز تاکید کرد و اظهار داشت: به منظور صرفه جویی و مدیریت انرژی، از مسئولان ادارات درخواست شده بود که وسایل گرمایشی سازمان‌ها را یک ساعت قبل از اتمام ساعت کاری و نیز در تعطیلات آخر هفته خاموش  کنند.


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: این شرکت در انجام رسالت سازمانی و مسئولیت اجتماعی خود، با مشارکت نیروهای بسیجی حوزه گاز، دمای رفاه ادارات استان را رصد کرده و از نزدیک مورد پایش قرار گرفت.


شمس اللهی با اشاره به اینکه در طول این دوره بازرسی ها، به آن دسته از ادارات و نهادهای که موضوع صرفه جویی در مصرف یا دمای رفاه را رعایت نکردند در مرحله اول اخطار کتبی ابلاغ گردیده است، خاطرنشان کرد: در مرحله بعد و در صورت عدم رعایت مصرف، لیست اداراتی که در مصرف گاز صرفه‌جویی نکرده اند به استانداری اعلام و در مرحله آخر برابر قوانین و مقررات مربوطه سایر اقدامات از جمله قطع گاز ادارات پر مصرف انجام شد.


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: خوشبختانه با اجرای این بازدید ها و پایش های مصرف گاز در طول زمستان ۹۹ گاز پایدار و مستمری در اختیار مشترکین قرار گرفت و هیچگونه قطعی جریان گاز در سطح استان وجود نداشت و صرفه جویی مورد انتظار، محقق شد.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مصرف پایش گاز ایلام استان ایلام مصرف گاز صرفه جویی شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران

سعید صادقی در این باره اظهار داشت: برای ۷۰۰ واحد صنعتی غیر فعال یا زیر ظرفیت تولید پروژه عارضه یابی و بهبود تعریف شد.

وی ادامه داد: کلینیک کسب و کار تهران با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی با بهره گیری از مشاوران و متخصصین حوزه صنعت اگر تغییر کاهشی در روند ظرفیت تولید این واحد‌ها ایجاد شده باشد ضمن انجام عارضه یابی، در صورت لزوم برای آن‌ها پروژه‌های بهبود و اصلاح نظام مدیریت را تعریف می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با اشاره به حمایت دولت سیزدهم در راستای احیای واحد‌ها و بنگاه‌های اقتصادی گفت: در زمان شروع دولت سیزدهم نزدیک به ۳۳ درصد از واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور غیرفعال یا زیر ظرفیت بودند.

صادقی تاکید کرد: با همت دولت، چهار هزار تولیدی واحد به چرخه صنعت و تولید بازگشتند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • گوترش: خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد؛ زمان توقف چرخه خونین انتقام‌جویی فرا رسیده
  • گوترش: زمان توقف چرخه خونین انتقام‌جویی فرا رسیده است
  • صرفه‌جویی ۵۰۰ میلیارد تومانی حوزه آرد و نان در لرستان
  • ۴۳۰۰ مگاوات صرفه جوی برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی
  • پایش صلاحیت حرفه‌ای ۲۷۰ نیروی پیمانکاری منطقه غرب فارس
  • راه‌اندازی سامانه پایش درخواست‌های خرید کالا در شرکت نفت فلات قاره
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد