Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، ژائله رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در نشستی با رایزنان جدید بازرگانی ایران در جمهوری آذربایجان و ارمنستان در اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه آذربایجان شرقی دارای ظرفیت‌های مناسبی در تولید محصولات متنوع است، گفت: بازار یک طرفه، سودی برای تجار استان آذربایجان شرقی ندارد و رایزنان جدید ایران در این ۲ کشور می‌توانند ارتباط دوسویه بین تجار استان آذربایجان شرقی با تجار این کشور‌ها را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به ظرفیت‌های استان برای همکاری‌های دو جانبه با کشور‌های جمهوری آذربایجان و ارمنستان، بر لزوم تضمین امنیت سرمایه گذاری انجام شده در این دو کشور تاکید کرد.

ژائله  گفت: بخش خصوصی استان آماده همکاری‌های اقتصادی با کشور‌های جمهوری آذربایجان و ارمنستان بوده و رایزنان بازرگانی باید فضای مناسبی را برای همکاری‌های اقتصادی این افراد در این کشور‌ها فراهم کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همکاری های اقتصادی اتاق بازرگانی تبریز جمهوری آذربایجان و ارمنستان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه + فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرکرده کارشناس هواشناسی با اشاره بر بی‌سابقه بودن بارش‌های جنوب و جنوب شرقی طی ۵۰ سال اخیر، گفت: از بعداز ظهر امروز (۳۱ فروردین) یک سامانه جدید بارشی از نواحی شمال غرب وارد کشور خواهد شد؛ بنابراین استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، شمال کرمانشاه، نواحی شرقی لرستان، غرب اصفهان، چهارمحال بختیاری، شمال فارس و کرمان منتظر بارش‌های بهاری باشند.

این مسؤول با اشاره به اینکه این سامانه بارشی تا یک‌شنبه (۲ اردیبهشت) ادامه‌دار خواهد بود، افزود: از روز دوشنبه (۳ اردیبهشت) این سامانه بارشی در مناطق دیگر گسترش خواهد داشت که تمام استان‌های غربی و شمال را در برمی‌گیرد.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه تصریح کرد: در روزهای آتی مجدد دو سوم مناطق کشور شاهد باران خواهند بود.

وی در پایان دمای امروز (۳۱ فروردین) را ۲۳ درجه بالای صفر اعلام کرد.

کد خبر 6082279 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ارمنستان ۴ روستا را به جمهوری آذربایجان بازگرداند
  • دولت ارمنستان 4 روستا را به جمهوری آذربایجان واگذار کرد
  • ارمنستان ۴ روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد
  • باج جدید پاشینیان به علی‌اف: ۴ روستای منطقه «قزاق» به آذربایجان واگذار شد
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه + فیلم
  • راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • لایحه تشکیل وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شده است!
  • رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی