Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@12:28:49 GMT

هزینه پیامک در بانک‌های دولتی چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۰۹۸۴

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی گفت: تاکنون هیچ صحبتی مبنی بر افزایش هزینه سرویس پیامک در بانک‌های دولتی مطرح نشده است و در این بانک‌ها همچنان حداکثر ۱۵ هزار تومان برای این سرویس از مشتریان دریافت می‌شود که البته اکثر بانک‌های دولتی کمتر از ۱۵ هزار تومان از حساب مشتریان در این زمینه کسر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان - ایسنا نوشت: در روز‌های اخیر گزارش‌هایی منتشر شد که برخی بانک‌ها از جمله بانک شهر اقدام به افزایش هزینه سرویس پیامکی خود به ۳۰ هزار تومان کرده‌اند و علت آن افزایش هزینه‌های مخابرات اعلام شد.

پس از طرح این موضوع، دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی به ایسنا گفت که هنوز تصمیمی برای افزایش هزینه سرویس پیامکی بانک‌ها گرفته نشده است، اما با توجه به تشدید هزینه‌های مخابرات احتمال اینکه در آینده نزدیک این نرخ افزایش یابد، وجود دارد.

طبق گفته جمشیدی، بانک شهر با تصمیم درون سازمانی این هزینه را به ۳۰ هزار تومان افزایش داده است.

علاوه براین، موضوع افزایش هزینه سرویس پیامکی در بانک‌های دولتی نیز از علیرضا قیطاسی - دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی - پیگیری شد.

وی بیان کرد که هزینه سرویس پیامکی بانک‌های دولتی همچنان همان حداکثر ۱۵ هزار تومان است که در دو مقطع با اعلام به مشتری از حساب آن برداشت می‌شود.

قیطاسی افزود: بانک‌های دولتی براساس تعرفه و موافقتی که از سال گذشته درباره افزایش نرخ سرویس پیامکی از ۱۰ به ۱۵ هزار تومان صورت گرفته است، تاکنون نیز مبتنی بر این نرخ عمل می‌کنند و این تعرفه همچنان به قوت خود باقی است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی در ادامه تاکید کرد: هیچ صحبتی مبنی بر افزایش هزینه سرویس پیامک در بانک‌های دولتی مطرح نشده است.

وی در پایان سخنانش مطرح کرد که اکثر بانک‌های دولتی کمتر از ۱۵ هزار تومان از مشتریان برای سرویس پیامک دریافت می‌کنند و در این زمینه برخی از بانک‌ها هستند که معادل ۱۱ یا ۱۲ و برخی دیگر نیز ۱۵ هزار تومان از حساب مشتریان برداشت می‌کنند که میزان برداشت بسته به میزان و نوع تراکنش متغیر است.

بیشتر بخوانید: انتقاد پلیس از سهل انگاری مردم در استفاده از رمز پویا

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: پیامک اخباراقتصادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیامک افزایش هزینه سرویس پیامک هزینه سرویس پیامکی بانک های دولتی ۱۵ هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از صدور رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد و گفت: این کارمند متخلف به جرم اختلاس به انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد.

حجت‌الاسلام محمد تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از صدور رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضائی تشکیل گردید.

وی افزود: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دائم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است، ادامه داد: فرصت‌طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضائی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 747453

دیگر خبرها

  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • ◄ گرانی خدمات دولتی برای رانندگان کامیون؛ گمرک هم هزینه ایکس ری را افزایش داد
  • چند راه حل برای یخچال فیلور