Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نادری، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، قرار بود این رقابتها در ۱۲ وزن مختلف و در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در زمین ساحلی (فضای روباز) یا در سالن ۶ هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شود.  

وی، زمان برگزاری این رقابت ها را اواخر فروردین ماه جاری اعلام کرد و اظهار داشت: هنوز پیگیر دریافت مجوز برگزاری این مسابقات از ستاد مدیریت کرونا استان زنجان هستیم و تا به امروز نتیجه ای حاصل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری با بیان اینکه در صورت صلاحدید ستاد، نسبت به برگزاری این رقابت ها در موعد مقرر اقدام کرده و در غیر این صورت به زمان دیگری موکول خواهد شد، تصریح کرد: مسابقات در هر رده سنی در چهار وزن مختلف برگزار خواهد شد و نفرات برتر نیز به اردوی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات جهانی که مهر ماه امسال برگزار می شود دعوت خواهند شد.

سرمربی کشتی ساحلی ایران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و سرعت سرایت این بیماری، بازی های آسیایی چین که قرار بود در چین برگزار شود، لغو و به زمان دیگری موکول شد وگرنه تیم کشتی ساحلی ایران برای حضور در این بازی ها اعلام آمادگی کرده و نفرات اعزامی نیز تعیین شده بودند.  

برچسب‌ها ورزش‌های ساحلی کشتی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش های ساحلی کشتی زنجان ورزش های ساحلی کشتی زنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی نشاط اجتماعی در راستای ترویج ورزش همگانی بین خانواده‌ها با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه ساکنان محلات کم برخوردار در حال اجراست.

وی افزود: این جشنواره از روز گذشته در محله کوی وحدت از جمله مناطق کم برخوردار زنجان آغاز شده است و در ۲ منطقه دیگر شهر زنجان نیز اجرا خواهد شد.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌ها جشنواره نشاط اجتماعی آخر این هفته در  ارمغانخانه و هفته آینده نیز در شهرستان‌های خدابنده، ابهر و سلطانیه برگزار خواهد شد.

بهرامی با بیان اینکه با برگزاری اولین جشنواره در یکی از مناطق شهر زنجان، استقبال گروه‌های هدف را شاهد بودیم، گفت: جشنواره در قالب اجرای بازی‌های بومی و محلی در سه رشته دوزپا، طناب کشی، طناب زنی، چوب کشی و هفت سنگ برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان افزود: برگزاری و اتمام جشنواره و آسیب شناسی آن می‌تواند در برگزاری بهتر رویداد‌های مشابه در طول سال کمک کند.

دیگر خبرها

  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل