Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشردل رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: کمیته آموزش باشگاه کوهنوردی و صعود‌های ورزشی آراز مهاباد در نظر دارد برنامه کوهپیمایی‌های کوتاه فنی و آموزشی را در طول هفته برگزار کند.

او افزود: هدف از اجرای این برنامه‌ها، آموزش مبانی کوهنوردی، کسب آمادگی جسمانی و آشنایی با کوهستان‌های اطراف مهاباد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشردل با بیان اینکه این برنامه ۲ روز در هفته از ساعت ۶:۳۰ تا ۸:۳۰ صبح اجرا خواهد شد، تصریح کرد: شرکت در این کوهپیمایی‌ها برای تمامی آقایان و بانوان آزاد بوده و شامل هیچ گونه هزینه‌ای نخواهد بود.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی مهاباد در پایان اضافه کرد: علاقه‌مندان در صورت تمایل به حضور در این برنامه‌ها می‌توانند با شماره‌های ۰۹۱۴۱۶۸۶۴۹۴ و ۰۹۳۷۹۷۰۳۶۸۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کوهنوردی صعودهای ورزشی دوره آموزشی کوهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده بقمچ در چناران پاکسازی شد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، برنامه پاکسازی جاده ی بقمچ در شهرستان چناران به مناسبت روز جهانی «زمین پاک» اجرا شد.

این برنامه با همراهی شهرداری، هیئت کوهنوردی شهرستان، کارگروه حفظ محیط زیست، کارگروه کوه پیمایی، گروه مردمی نفس زمین , همنوردان گروه‌ های کوهنوردی کوهسار و ارغوان در جاده‌ های شمالی شهرستان چناران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان
  • جاده بقمچ در چناران پاکسازی شد
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • پیش‌بینی برنامه‌های متنوع برای گرامیداشت روز دختر در کردستان
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه