Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مجید آقازاده در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: از همه مردم انتظار داریم برای پایان شیوع کرونا  پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند که از این طریق کمک شایانی به کادر درمان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره اینکه شهرداری ارومیه در مبارزه با کرونا در کنار کادر درمان است، تصریح کرد:  با توجه به اینکه پاکبانان در صف اول جبهه  مبارزه با کرونا قرار دارند و  به صورت مداوم به زباله‌ها دست می‌زنند، نمی‌توانند حتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از خطر کرونا در امان بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ارومیه ادامه داد: از رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی و وزیر بهداشت انتظار داریم نگاه ویژه‌ای به پاکبانان داشته باشد و این قشر زحمتکش  هم همانند کادر درمان در اولویت واکسینه شدن قرار بگیرند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه یکی از استان‌های محروم کشور هستیم، گفت: در طول دوره کرونا اقدامات مختلفی برای تجهیز بیمارستان و توسعه احداث آن در استان انجام داده‌ایم.

جواد آقازاده در ادامه با بیان اینکه درخواست واکسن برای قشرهای مختلف وجود دارد، افزود:  اولویت این طرح واکسیناسیون  با کادر درمان است.

وی با تشکر از اقدامات شهرداری در مبارزه با کرونا، گفت: آذربایجان‌غربی اولین استان است که در آن طرح جمع‌آوری زباله‌های بیماران کرونایی را با مشارکت شهرداری‌ها انجام گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه درخواست واکسیناسیون پاکبانان را به وزارت بهداشت انتقال می‌دهیم، افزود: تلاش می‌کنیم پاکبانان بالای ۵۰ سال و نیروی‌های خدماتی بیمارستان‌ها در اولویت طرح واکسیناسیون کرونا قرار بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ارومیه درمان دانشگاه علوم پزشکی واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: طی بازدید‌های مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه، یک محل غیرمجاز دندانپزشکی و یک محل غیرمجاز ماساژدرمانی در اردبیل به‎دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی و با همکاری اداره اماکن انتظامی، مهروموم و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.
رامین نسیمی دوست تأکید کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: هم استانی‌ها می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • سی ام فروردین، روز آزمایشگاه
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • «تشخیص طبی» پیش شرط خدمات درمانی است
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد