Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید محمد رضا حسینی رئیس هیات فوتبال شهرستان شیراز با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا و قرمز شدن شهر شیراز، گفت: فعالیت مدارس فوتبال تا پایان این وضعیت غیر قانونی است.
او، بیان کرد: تمامی مدارس فوتبال سطح شیراز ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند و از خانواده‌ها نیز درخواست می شود برای حفظ سلامتی فرزندان خود آنان را به مدارس فوتبال نفرستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
   حسینی، تصریح کرد: با رفع وضعیت قرمز و صدور مجوز  از ستاد ملی کرونا، فعالیت مدارس فوتبال از سر گرفته می‌شود.
رئیس هیات فوتبال شهرستان شیراز ادامه داد: برگزاری رقابت‌های فوتبال در تمامی رده نیز تنها با مجوز سازمان لیگ انجام می‌شود که در خصوص برگزاری مسابقات، تابع فدراسیون هستیم.   رقابت‌هایی هم که با مجوز برگزار می‌شود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است که به شدت نیز نظارت می‌شود.   انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان تعطیلی مدارس فوتبال مدارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید طبسی نژاد، صبح سه شنبه گفت: با توجه به صدور هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی و به دلیل شرایط جوی ناپایدار و احتمال وقوع بارش‌های شدید، آب‌گرفتگی معابر، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان نرماشیر امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه تعطیل و به صورت غیرحضوری خواهد بود.

پیش از این به دلیل هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی سیل در جنوب استان کرمان مدارس شهرستان‌های جیرفت و قلعه گنج طی امروز و فردا و شهرستان ریگان و گُنبکی برای امروز تعطیل اعلام شده بودند.

کد خبر 6079462

دیگر خبرها

  • مبادرت باشگاه‌ها و مدارس والیبال جهت اخذ مجوز فعالیت الزامی است
  • ممنوعیت ملاقات‌های جمعی «حکمتیار»
  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی
  • تاریخ معرفی باشگاه های دارای مجوز حرفه ای مشخص شد
  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد
  • هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • هشدار درباره برگزاری اردو‌های تیم های تهرانی و فعالیت مدیربرنامه‌ها
  • مخالفت سازمان لیگ با تعویق 7 بازی لیگ یک به رغم ممنوعیت پرواز
  • ممنوعیت تردد شناورهای سبک در جزایر هرمزگان