Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، سعید نمکی وزیر بهداشت در نشست کمیته امنیتی انتظامی ستاد ملی کرونا با اشاره به رعایت اکثر قریب به اتفاق مردم در مراسم‌های مذهبی، نماز جماعت جمعه، اظهار داشت: در آمریکا 111 میلیارد دلار برای مدیریت کرونا خرج شده در حالی که به ما یک میلیارد دلار اختصاص دادند اما مقدار قابل توجهی از آن را نگرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعد از دفاع مقدس این همدلی و وفاق را تجربه نکرده بودیم و این را در آن دوران تجربه کردیم و بیرقی به نام بیرق رهبری را داشتیم. دوره‌ای را به شدت خوب کنترل کردیم. مجموعه معاونان بنده 14 ماه کار را رصد کردند.

وزیر بهداشت اظهار داشت: اتفاقی افتاد که هیچ ربطی به این کمیته ندارد و هرچه بگویند بی انصافی است. این کمیته انتهای وقت‌گذاری و تدبیر به موقع را داشته است. درست است موج جدید بیماری ایجاد شده اما ما برای فدا شدن و روی مین رفتن آمده‌ایم نه برای ارتقای درجه و پست. سیاست باز نیستیم، بلدیم اما اهلش نیستیم.

نمکی تاکید کرد:‌در بهاری که قول داده‌ام واکسن داخلی را خواهیم داشت.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر بهداشت دفاع مقدس سلامت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد

مدارک مالی باشگاه های پرسپولیس در خصوص تسویه با طلبکاران داخلی و خارجی مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام مدرک‌های مالی خود را بارگذاری کرد تا تاییدیه لازم را دریافت کند.

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع رسیدگی به مدرک‌های ارسالی با بررسی تمام پرونده‌های جاری و پیشین باشگاه در سطح طلبکاران داخلی و خارجی آنها را تأیید و نتیجه بررسی‌های خود را به AFC ارسال کرد.

همچنین خود اظهاری اعضای فصل جاری تیم مبنی بر دریافت مطالبات خود تا تاریخ دهم دی ماه ۱۴۰۲ نیز مورد تأیید کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار گرفت و به AFC ارسال شد.

از این رو پرسپولیس هیچ پرونده جاری مالی ندارد و آنها تنها باید موارد مرتبط با واگذاری مالکیت به بخش خصوصی را تا عصر فردا بارگذاری کنند که مورد بررسی سه روزه کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار بگیرد و نظر نهایی در این باره اعمال شود.

شایان ذکر است دوشنبه گذشته بلوک ۸۵ درصدی سهام باشگاه پرسپولیس بالاخره در تالار فرابورس به فروش رفت تا کنسرسیوم بانکی به عنوان صاحبان اصلی این مجموعه انتخاب شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چند درصد ایرانی‌ها سفر می‌روند؟
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • راهنمای سفر به دبی در بهار 1403
  • کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم
  • بیماری ترانه علیدوستی مشخص شد | سندرم DRESS چیست و ترانه چه شرایطی را تجربه کرده است؟
  • تجربه‌ای متفاوت با صندلی گیمینگ ایرانی
  • اجرای نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال با ۵۸۴ هزار دز
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • ۵بازی جذاب ایرانی ویژه گوشی های همراه
  • سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد