Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@17:00:33 GMT

توسعه پایدار با حفظ محیط زیست امکان پذیر است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۱۹۹۸

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی؛ حسن عباس نژاد در بازدید از صنایع و واحدهای صنعتی منطقه آزاد تجاری ارس گفت: حسن عباس نژاد در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه آزاد ارس با اشاره به اهمیت اجرای سیاست‌های کلی محیط‌ زیست در زمینه حفظ محیط‌ زیست، اظهار کرد: جایگاه محیط ‌زیست در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و همچنین سیاست‌های کلی نظام و چشم‌انداز بیست‌ساله کشور تدوین‌ شده است و رهبر معظم انقلاب در همین زمینه و در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی، سیاست‌های کلی محیط‌زیست را ابلاغ کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در عصر کنونی پیشرفت اقتصادی رابطه مستقیمی با حفظ محیط زیست دارد و بایستی در تمامی فعالیتها اقتصاد محیط زیست مد نظر قرار گیرد.
وی افزود: در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب، سازمان حفاظت محیط‌ زیست متولی اصلی حفاظت و بهسازی محیط ‌زیست مسوول پایش و اجرای دقیق این سیاست‌ها و ارائه گزارش ادواری است.
عباس نژاد افزود: سلامت محیط‌ زیست می‌تواند از طریق توسعه برنامه‌ریزی‌شده و پایدار تضمین شود، اما به این شرط که همه در این امر سهیم باشند و تنها محدود به سازمان حفاظت از محیط ‌زیست نشود.


به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی؛ وی گفت: به منظور تحقق شعار سال " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" و سیاستگذاری های مقام عالی سازمان حفاظت محیط زیست در سال جدید از طرحهایی که موجب رشد و تحول اقتصادی و اجتماعی گردد حمایت خواهیم کرد.


منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تبریز عباس نژاد محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس اداره حفاظت محیط زیست چالدران گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک و با همت شهرداری و شورای شهر آواجیق زباله‌ها و کیسه‌های پلاستیکی رها شده در حاشیه سایت زباله این شهر جمع آوری شد.

حجت آذریار یکی از اهداف این برنامه، که با ساماندهی کلی سایت زباله شهری و با نظارت اداره حفاظت محیط زیست چالدران برگزار شد را ترویج حفاظت از محیط زیست و نه به کیسه‌های پلاستیکی عنوان نمود.

دیگر خبرها

  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی کجا هزینه شد؟/اجرای پروژه محیط زیستی که ٣٠ سال طول کشید؟
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • افزایش اعتبارات محیط زیستی در راستای رفع چالش‌ها
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • اجرای طرح از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در سال جاری
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت
  • اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی در کهگیلویه و بویراحمد