Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:15:01 GMT

انهدام یک باند سه نفره سارقان در شهرستان صحنه

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۲۲۴۰

انهدام یک باند سه نفره سارقان در شهرستان صحنه

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از وقوع چند مورد سرقت در سطح این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام تحقیقات گسترده و افزایش گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی اعضای باند سه نفره‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ۶۴ فقره سرقت شامل ۲۵ فقره از اماکن خصوصی، ۲۳ فقره خانه باغ و ۱۶ فقره منزل اعتراف کردند.

 جاویدان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

او گفت: ایام نوروز امسال (۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین) ۶۷ فقره سرقت در شهرستان صحنه کشف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۱ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی کرمانشاه در عین حال از کشف بیش از یک هزار و ۴۰۰ فقره سرقت در نیمه اول فروردین امسال خبر داد و افزود: حدود یک هزار و ۱۰۰ مورد آن مربوط به شهر کرمانشاه بوده است.

او ادامه داد: در مجموع امسال شاهد کاهش سه درصدی وقوع سرقت و در مقابل ۱۵ درصدی کشفیات این حوزه در سطح استان کرمانشاه بوده ایم.

 جاویدان از دستگیری حدود ۶۷۰ سارق در نیمه اول فروردین امسال خبر داد و گفت: آمار دستگیری‌ها نسبت به مدت مشابه پارسال که ۵۱۵ نفر بود، ۳۰ درصد رشد نشان می‌دهد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه

 سرهنگ فارسی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل های برق در سطح حوزه استحفاظی مراغه موضوع با حساسیت ویژه و با هدف کشف این سرقت‌ها و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با گشت زنی‌های نامحسوس و محسوس و انجام اقدامات فنی، تخصصی و اطلاعاتی با تلاش بی وقفه شبانه روزی ۲ سارق حرفه‌ای سیم و کابل‌های برق را شناسایی و در یک عملیات منسجم غافلگیرانه  متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اعترافات سارقان دستگیر شده اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۶ فقره سرقت سیم و کابل برق های از حوزه استحفاظی اعتراف کردند و از مخفیگاه آنها سیم و کابل‌های مسروقه قابل توجهی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ فارسی به شهروندان توصیه کرد مراقبت‌های لازم را در خصوص پیشگیری از سرقت به عمل آوردند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از ۲۵ فقره سرقت از فروشگاه‌های معروف در زابل
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه