Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران طی نامه‌ای به رئیس جمهور، پیرامون اقدامات خرابکارانه روز گذشته در نطنز مسائل و نکاتی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران طی نامه‌ای به رئیس جمهور، پیرامون اقدامات خرابکارانه روز گذشته در نطنز و اقدامات مشابه چندین وقت گذشته و عدم اقداما متقابل از سوی ایران، مسائل و نکاتی را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه بدین شرح است: 

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای شیخ حسن روحانی
سلام علیکم

همان‌گونه که مستحضرید بر طبق اصل «یکصد و هفتاد و ششم» قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، رئیس جمهور به عنوان ریاست شورای‌عالی امنیت ملی، وظیفه بهره‌گیری از امکانات مادی و معنوی کشور برای مقابله با انواع تهدید‌های داخلی و خارجی در محدوده سیاست‌های کلی نظام را بر عهده دارد.به بیان دیگر آنچه که همواره به عنوان وظیفه متقن دولت و رئیس جمهور مطرح بوده، حفاظت از امنیت ملی در همه سطوح کلان کشور بوده است.


اکنون اما با گذشت ۸ سال از مدیریت به دور از کیاست و کارآمدی جنابعالی و با تحمیل برجام و خسارت محض آن بر مردم ایران، در حفاظت از حیاتی‌ترین مراکز هسته‌ای کشور دچار بحران شده‌اید. دولتی که با شعار «هم چرخ سانتریفیوژها بچرخد هم چرخ زندگی مردم» بر سر کارآمده است، اکنون به این مرحله از عجز و استیصال رسیده‌است که مداوما در مواجهه با فعالیت‌های خرابکارانه و تروریستی هسته‌ای استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی دچار غفلت می‌شود که مثال‌هایی همچون شهادت شهید محسن فخری‌زاده، انفجار در سایت نطنز و اخیرا ایحاد حادثه در شبکه برق تاسیسات غنی‌سازی شهید احمدی روشن، در ایام روز ملی فناوری هسته‌ای، گواهی بر این مدعاست.


جناب حقوقدان!
آنچه که امروز در جهان، معادلات قدرت منطقه‌ای و جهانی را مشخص می‌کند نه لبخند‌های دیپلماتیک پشت میز مذاکره، که بازدارندگی‌های دفاعی و توازن قدرت و تهدید مناسب منطقه‌ای و جهانی است؛ دقیقا همان موضوعی که در محاسبات شما نمی‌گنجد.


آقای رئیس جمهور!
باید توجه داشته باشید که همزمانی این حادثه با برگزاری مذاکرات وین، صرفا اتفاقی نیست و این موضوع در پارادیم تقسیم کار بین‌المللی استکبار جهانی در مقابله با جمهوری اسلامی ایران قابل تحلیل است. مضافا آنچه که واضح و مبرهن است، این است که برای گستاخی و دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ حد یقفی وجود ندارد و این عدم پاسخ هم‌تراز در اتفاقات مشابه همچون شهادت شهید فخری ‌زاده بوده است که آنان را در ایجاد حرکت‌های تروریستی و خرابکارانه گستاخ‌تر از گذشته نموده است.


فلذا ما دانشجویان بسیجی دانشکده حقوق و علوم‌سیاسی دانشگاه تهران به عنوان یک تشکل متعهد به منافع ملی کشور و انقلاب اسلامی، با اعلام انزجار از وقوع حادثه خرابکارانه در شبکه برق تاسیسات هسته‌ای نطنز، توقف هرچه سریعتر دسترسی‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تأسیسات و مراکز مهم هسته‌ای، شناسایی و انتقام از شبکه نفوذ و عاملان و آمران حادثه فوق را خواستاریم.


بدیهی است که هرگونه مسامحه و اهمال به بهانه مصلحت‌اندیشی از سوی دولت، خود می‌تواند به عنصری ضد مصلحت کشور و امنیت ملی مبدل شود و ذبح منافع ملی کشور را به دنبال داشته باشد.
والسلام علیکم والرحمه الله و برکاته

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نطنز حادثه نطنز ترور شهید فخری زاده نامه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران رئیس جمهور هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود

علی سرابی، دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن اعلام کرد که طبق اطلاع معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسم تجلیل از خادمان قرآن روز شنبه قبل از اذان مغرب و عشاء ساعت ۱۵ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، علی سرابی، دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن اعلام کرد که طبق اطلاع معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسم تجلیل از خادمان قرآن روز شنبه قبل از اذان مغرب و عشاء ساعت ۱۵:۰۰ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

سرابی ادامه داد: بنا به اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در مراسم تجلیل از خادمان قرآن حضور دارند.

وی افزود: امسال بیست و نهمین دوره تجلیل از خادمان قرآن کریم برگزار می‌شود، که هدف از آن تقویت جریان قرآنی کشور با تقدیر از فعالان ممتاز در عرصه‌های قرآنی از جمله هنرمندان هنرهای قرآنی، خوشنویسان، کاتبان قرآن، سینماگران قرآنی، پژوهشگران، مترجمان، اساتید حفظ، قرائت، تعلیم و تربیت قرآن و مدیران قرآنی است.

سرابی تاکید کرد: ما با تجلیل از خادمان قرآنی مشوق دیگر فعالان قرآنی برای استمرار و توسعه فعالیت‌هایشان خواهیم بود. 

دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در پاسخ به این سوال که چه تعداد از خادمان تجلیل شده از فعالین داخلی و چه تعداد از فعالین خارجی هستند؟ توضیح داد: در طول دوره‌های گذشته فعالین قرآنی از خارج از کشور داشتیم، که در این دوره خادم از اتباع غیر ایرانی نداریم. اما برنامه‌ریزی کردیم که در دوره‌های آینده خادمانی را از دیگر کشورهای اسلامی داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود
  • مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود
  • رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)
  • سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین/قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
  • قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • عقب‌نشینی کیهان از ادعای «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند