Web Analytics Made Easy - Statcounter

تظاهرات علیه شلیک پلیس آمریکا به یک مرد سیاه پوست در ایالت مینه سوتا/ رویترز مسابقات سالانه شترسواری در دوبی/ خبرگزاری فرانسه ساخت مجسمه جدید و بزرگ از عیسی مسیح (ع) در جنوب برزیل/ خبرگزاری فرانسه نیروهای پلیس پاکستان در حال تخریب یک مزرعه کشت خشخاش/ خبرگزاری فرانسه حال و هوای آغاز ماه رمضان در بازاری در خان یونس غزه/ خبرگزاری فرانسه دریاچه استارنبرگ در ایالت باواریا آلمان/ زوما آماده سازی سالن برگزاری مسابقات سالانه خوانندگی "یوروویژن" در شهر روتردام هلند/ EPA نیایش صبحگاهی هندوها در حاشیه رود گنگ در یک جشنواره آیینی در "هاریدوار" هند/ رویترز قرنطینه کرونایی در پاکستان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعطیلی بازار شهر لاهور/ خبرگزاری فرانسه بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از شهر 3 هزار ساله مصری تا صف کپسول اکسیژن در پرو لینک کوتاه: asriran.com/003Gdy

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خبرگزاری فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، سید ابراهیم رئیسی که بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان به شهر کراچی مرکز ایالت سند سفر کرده است، در حضور «محمد کامران ‌خان تسوری» استاندار و «سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت پنجاب، جمعی از نمایندگان مجلس ایالتی و مقامات محلی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه کراچی، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را از پرفسور «خالد عراقی» رئیس این دانشگاه دریافت کرد.

پرفسور عراقی در این مراسم تصریح کرد: این مدرک دکترای افتخاری نظر به سوابق تحصیلی و مدارج علمی رئیس جمهور در زمینه فقه و حقوق و نیز سابقه فعالیت طولانی دکتر رئیسی در حوزه قضایی به ایشان اعطا می‌شود.

دانشگاه کراچی به عنوان بزرگترین دانشگاه پاکستان قدمتی ۷۳ ساله دارد و یکی از مهمترین و معتبرترین دانشگاه‌های منطقه است که دانشجویان ایرانی زیادی نیز در آن مشغول تحصیل هستند.

کد خبر 846789 برچسب‌ها ایران و پاکستان خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • امیدواریم توافق‌های سفر به پاکستان با پیگیری مقام‌های دو طرف اجرایی شود
  • ببینید | پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان؛رئیس جمهور عازم سریلانکا شد
  • پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • ضرورت اجرایی شدن سریع‌تر توافقات ایران و پاکستان
  • اعطای دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی + عکس
  • (عکس) رئیسی دکتری گرفت
  • خلاقیت بامزه یک هموطن در ساخت یک مینی نیسان (فیلم)