Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@05:25:03 GMT

سامسونگ گلکسی S21 FE چه ویژگی‌هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۲۷۰۱

سامسونگ گلکسی S21 FE چه ویژگی‌هایی دارد؟

اولین تصاویر منتشر شده از گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE نشان می‌دهد که صفحه نمایش آن از نمونه معمولی Galaxy S21 بزرگ‌تر است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سال گذشته زمانی که شرکت سامسونگ گوشی Galaxy S20 FE را معرفی کرد، متعهد شد که هر سال مدل جدید (Fan Edition) تلفن‌های همراه پرچمدار خود را به بازار عرضه کند؛ بنابراین علاقه مندان دنیای تکینولوژی با تولید Galaxy S21 FE چندان شگفت‌زده نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود شرکت سامسونگ نسخه FE گوشی گلکسی S21 را اواخر سال میلادی جاری روانه بازار کند.

اخیراً تصاویری از این گوشی منتشر شده است که مشخصات ظاهری را نشان می‌دهد. البته ممکن است تا زمان رونمایی رسمی این محصول تغییرات کوچکی در آن صورت گیرد. با توجه به رندرهای منتشر شده از گوشی گلکسی S21 FE، طراحی این گوشی مشابه گلکسی S21 است. با این وجود روی پنل پشتی آن شاهد تغییراتی هستیم. برای نمونه دوربین اصلی گوشی گلکسی S21 FE با پنل پشتی ادغام شده است و طراحی یکپارچه‌تری دارد.

ابعاد گوشی جدید سامسونگ ۷.۹ * ۷۴.۵ * ۱۵۵.۷ میلی‌متر است. بنابراین می‌توان گفت گوشی گلکسی S21 FE بزرگ‌تر و بلندتر از گلکسی S21 باشد، اما ضخامت دو گوشی یکسان است. انتظار می‌رود گلکسی S21 FE از صفحه نمایش ۶.۴ اینچی تخت Infinity-O برخوردار باشد که کمی بزرگ‌تر از نمایشگر ۶.۲ اینچی گلکسی S21 است. وضوح تصویر نمایشگر گوشی جدید سامسونگ ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل بوده و دوربین سلفی آن نیز به صورت یک حفره روی صفحه نمایش قرار گرفته است.

کد خبر 486314

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی علم و فناوری گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی سامسونگ گلکسی S21 FE مشخصات گلکسی S21 FE گوشی جدید Galaxy S21 FE اولین تصاویر سامسونگ گلکسی S21 FE معرفی گوشی جدید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گوشی گلکسی S21 گلکسی S21 FE

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند

ایتنا - اگرچه ممکن است این به‌روزرسانی یک تغییر ساده به نظر برسد، اما بر اساس آنچه این روزنامه بریتانیایی منتشر کرده، بسیاری از کاربران از آن ناراضی هستند.
در حالی که اپلیکیشن واتس‌اپ قصد دارد بسیاری از ویژگی‌های جدید طراحی شده برای بهبود تجربه و تعامل کاربر را معرفی کند و پیش‌بینی می‌شود که به زودی راه‌اندازی شوند، یک روزنامه انگلیسی، به‌روزرسانی جدیدی را فاش کرد که بسیاری از کاربران را ناراضی کرده است. 

به گزارش ایتنا، روزنامه انگلیسی «دیلی میل» نوشت واتس‌اپ آپدیت جدیدی منتشر کرده است که باعث می‌شود فردی که به اینترنت متصل است با حرف بزرگ «O» (متصل) ظاهر شود و هنگام تایپ فقط حرف «T» را نشان دهد. در حالی که برنامه قبلاً عبارت "Typing" یا "Online" را نشان می داد.

اگرچه ممکن است این به‌روزرسانی یک تغییر ساده به نظر برسد، اما بر اساس آنچه این روزنامه بریتانیایی منتشر کرده، بسیاری از کاربران از آن ناراضی هستند.

این به‌روزرسانی که باعث عصبانیت کاربران برنامه شد، بدون هیچ گزینه‌ای در تنظیمات واتس‌اپ برای بازگشت به نسخه قبلی، نصب می‌شود.

اگرچه واتس‌اپ به طور رسمی این موضوع را اعلام نکرد، اما در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه زیادی قرار گرفت.

این روزنامه به نقل از یکی از کاربران پلتفرم ایکس (توییتر سابق) نوشت: «هر کس دیگری به طور غیرمنطقی از آخرین به‌روزرسانی سیستم عامل iOS واتس‌اپ آزار می‌دهد، جایی که اگر شخصی آنلاین باشد، با حرف بزرگ «O» (Online)  و وقتی تایپ می کند با حرف بزرگ "T" (Typing) ظاهر می‌شود.

دیگر خبرها

  • شیائومی آپدیت HyperOS را برای سری ردمی نوت ۱۳، 5G منتشر کرد
  • فیلمسازی در حوزه اقوام یک گام بزرگ است/ اهمیت خرده‌فرهنگ‌ها
  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟