Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@19:03:21 GMT

فکری دوباره به نویدکیا رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۲۹۷۶

فکری دوباره به نویدکیا رسید

یکی از بازی‌های جالب امروز لیگ برتر تقابل سپاهان و نفت مسجد سلیمان در اصفهان است.

به گزارش برنا؛ محمود فکری در حالی بار دیگر مقابل سپاهان و محرم نویدکیا قرار می‌گیرد که با استقلال دو بر صفر مغلوب این تیم شده و جایگاهش را در تیم آبی پایتخت از دست داده بود.

چند روز قبل هم فکری با اشاره به اتفاقات آن بازی حرف از کم‌کاری عده‌ای از بازیکنان زده بود و البته کنایه‌هایی را هم به کادر فنی فعلی استقلال زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا مربی سابق آبی‌پوشان باید با نفت مسجدسلیمان مقابل سپاهان نویدکیا قرار بگیرد و به نوعی انتقام شکست دو بر صفر استقلال را هم سپاهان بگیرد.

از طرفی سپاهانی‌ها در این بازی خانگی فقط به دنبال پیروزی هستند تا دوباره صدرجدول را از پرسپولیس گرفته و به روند پیروزی‌های خانگی خود ادامه بدهند.

این دیدار در واقع جدال اندیشه‌های محرم نویدکیا و فکری است که البته دست محرم پرتر از سرمربی سابق استقلال به نظر می‌رسد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محرم نویدکیا محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: نیمه اول ترسو بودیم/ باید تمرکز داشته باشیم

سرمربی مس رفسنجان گفت: نیمه اول برابر فولاد خیلی بد و ترسو بازی کردیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی برای ما دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول فوتبال خیلی بدی بازی کردیم. هیچ جسارت و خلاقیتی در آن نبود و یک فوتبال ترسو بود. قدرت اینکه موقعیت‌سازی کنیم را نداشتیم و خیلی با استرس بازی کردیم.

وی اضافه کرد: فولاد هم در نیمه اول این شرایط را داشت، ولی نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. دو، سه بار تک به تک شدیم و این نشان می‌دهد یک مقدار نیمه دوم بهتر بودیم و بازی را کنترل کردیم. موقعیت خیلی خیلی کمی به فولاد دادیم.

پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!

نویدکیا اظهار داشت: سبک بازی فولاد بیشتر به خاطر استرس انتهای اینگونه بود، وگرنه تیم با کیفیتی است. همیشه بازی‌های سنگینی با این تیم داشتیم ولی این استرس ممکن است هر تیمی را به این شرایط دچار کند.

وی در واکنش به این موضوع که بازیکنان مس رفسنجان موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهد به نظر می‌رسد «بی خیال» هستند، گفت: بی خیال نمی‌شود گفت؛ هیچ فوتبالی دوست ندارد توپش را بیرون بزند. من به‌عنوان مربی ترجیح می‌دهم این مهم باشد که بازیکنانم بتوانند مقابل تیمی مثل فولاد خلق موقعیت کنند و دو، سه بار تک به تک شوند. این برای من دید مثبت است. از آن طرف قبول دارم که باید از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم تا در دقایق آخر دچار مشکل نشویم. باید تمرکز بیشتری داشته باشیم؛ یک مقداری هم به بازیکنانم حق می‌دهم چون در سه، چهار هفته اخیر نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم و به نظرم از هفته بعد بهتر می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نویدکیا: نیمه اول ترسو بودیم/ باید تمرکز داشته باشیم
  • نویدکیا: نیمه دوم با کیفیت بازی کردیم
  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!