Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی البرز گفت: تاکنون به ۶۹۵ نفر سالمند، ۵۰۹ نفر کارمند مراکز سالمندان، ۱۰۵ معلول جسمی حرکتی و ۷۵ نفر پرسنل مراکز نگهداری از معلولین در البرز واکسن کرونا تزریق شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، اسدالله حیدری امروز دوشنبه با اشاره به برنامه تزریق واکسن کرونا به بخشی از جامعه هدف بهزیستی اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی سازمان بهزیستی کشور بنا شد در فاز اول تزریق واکسن کرونا، سالمندانی که در مراکز تحت پوشش نگهداری می‌شوند  واکسن کرونا دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی البرز ادامه داد: بر این اساس در فاز اول به ۱۳۸۴ نفر واکسن روسی کرونا تزریق شد.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۶۹۵ نفر سالمند، ۵۰۹ نفر کارمند مراکز سالمندان، ۱۰۵ معلول جسمی حرکتی و ۷۵ نفرنیز پرسنل مراکز نگهداری از معلولین بوده‌اند.

حیدری توضیح داد: از آنجایی که که در برخی مراکز مثل کهریزک علاوه بر سالمندان، معلولان جسمی حرکتی نیز نگه داری می‌شوند، در فاز اول تزریق تعدادی از این افراد نیز واکسن دریافت کردند.

وی توضیح داد: در فاز دوم تزریق هم تا کنون به ۶۸۱ سالمند واکسن تزریق شده و با این اوصاف حدود ۹۰ درصد سالمندانی که در ۱۹ مرکز تحت نظارت بهزیستی البرز نگهداری می‌شوند این واکسن را دریافت کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه هدف این است که با اختصاص سهمیه جدید مددجویان مراکز اعصاب و روان نیز واکسن کرونا تزریق کنند، گفت: هنوز سهمیه جدیدی به البرزاختصاص نیافته ولی به محض ورود واکسن‌های جدید، بیماران مراکز اعصاب و روان در اولویت تزریق هستند.

حیدری توضیح داد: هر چند امکان پوشش صددرصدی مراکز نگهداری از سالمندان با واکسن کرونا وجود داشت ولی برخی به دلایل مختلف حاضر به تزریق این واکسن نشدند و چون برنامه تزریق اجباری نیست اصراری بر این موضوع نبود.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بهزیستی البرز واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۳۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سازش در انواع طلاق

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون قضایی رئیس کل در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای برنامه مصوب «مداخلات روانی اجتماعی پس از طلاق» و اهمیت این موضوع و مسائل مرتبط با آن در هفتاد و پنجمین جلسه شورای مشورتی مراکز مشاوره خانواده، مطرح و مقرر شد دادگستری کل استان به عنوان ناظر و اداره کل بهزیستی خراسان رضوی به عنوان اقدام کننده در این راستا فعالیت کند.

    سید امیر مرتضوی افزود: با توجه به لزوم مراقبت‌های اجتماعی پس از طلاق ویژه دو گروه هدف شامل فرزندان زوجین طلاق گرفته و والدین آن‌ها مقرر شد جمعی از مدیران، نسبت به بررسی‌های لازم با همکاری تعدادی از روان شناسان مجرب و توانمند اقدام، و نتایج حاصله را ظرف مدت یک ماه به شورا ارائه کنند.     مرتضوی ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و حضور اعضای شورای مشورتی مراکز مشاوره خانواده از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون تعداد ۹ جلسه برگزار و ۳۹ مصوبه به تائید رسیده است که بر این اساس و با پیگیری به عمل آمده، کلیه مصوبات با نظارت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی و همکاری ارزنده اداره کل بهزیستی استان اجرا گردیده است.     وی خاطر نشان کرد: بر اساس بررسی‌های صورت پذیرفته، میزان سازش در پرونده‌های طلاق سه گانه از  ۲۵ درصد به  ۲۷ درصد افزایش یافته در حالیکه میانگین کشوری در این زمینه ۱۸ درصد است.

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ۲۸۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام تزریق شد
  • لحظه اصابت موشک‌های های ایران به پایگاه هوایی اسرائیل | در این پایگاه چه تجهیزاتی نگهداری می شد؟ | ببینید
  • انتخاب اعضای شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید البرز
  • افراد از مراکز بهزیستی ترخیص نمی‌شوند تا به استقلال برسند
  • برقراری بیش از ۹۶۰۰ تماس با اورژانس اجتماعی آذربایجان‌غربی در سال گذشته
  • حمایت بهزیستی کرمان از سه قلوها
  • افزایش سازش در انواع طلاق
  • استراحت در خانه و گذران وقت، خارج از منزل