Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@15:11:49 GMT

مدیران مناطق ۵ و ٨ شهرداری کرمانشاه منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۳۴۷۳

مدیران مناطق ۵ و ٨ شهرداری کرمانشاه منصوب شدند

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ یزدانی پیش از این شهردار منطقه ٨ و لرزنگنه نیز معاون سابق حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه را عهده دار بود.

مراسم معارفه مدیران مناطق ۵ و ٨ شهرداری کرمانشاه با حضور دکتر عیدی قائم مقام شهردار، مهندس کریمی معاون توسعه و برنامه ریزی، مهندس رستم پور مدیرکل حراست و دکتر مردافکن مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شهردار کرمانشاه انتصاب کرمانشاه شهرداری کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

همچنین علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بندهای خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیروهای شهرداری در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی، آماده‌‍‌باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام است، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

شهردار زرند با اشاره به انجام بیش از ۱۵۰مورد رفع آبگرفتگی در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری، بیان کرد: شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ شهرداری تماس بگیرند.

کد خبر 846810 برچسب‌ها خبر مهم طوفان باران استان‌ کرمان مدرسه و مدارس تعطیلی مدارس

دیگر خبرها

  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب شد