Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی فردا: انتخابات نزدیک است و هنوز چهره های اصلی نظر نهایی خود را برای ورود به صحنه انتخابات اعلام نکرده اند. بسیاری معتقدند با توجه به اوضاع کنونی، کشور به یک مدیر اجرایی قوی نیاز دارد. با این اوصاف محمدباقر قالیباف از جمله شخصیت هایی است که کاندیداتوری اش می تواند آرایش صحنه انتخابات را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس سلیمی نمین در گفتگو با خبرنگار «فردا» درباره نامزدی محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات ریاست جمهوری عقل حکم می کند جریان های سیاسی قابلیت های خودشان را متناسب با شرایط به میدان بیاورند تا بتوانند کاستی‌ها را برطرف و به ضروریات جامعه رسیدگی کنند.

وی افزود: امروز هر دو جناح بر این دیدگاه اتفاق نظر دارند که اجماع بر یک نامزد به مصلحت کشور است چون در صورت پیروزی، او بهتر می تواند به مطالبات مردم پاسخ گوید اما متأسفانه برخی‌ها متأثر از منافع و کاندیداهایی هستند خیلی برای شان منافع جمع و منافع ملی اولویت ندارد چون آنها فقط به خودشان می اندیشند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار کرد: جریانات سهم خواه مثل پایداری و جریان احمدی نژاد به دلیل منفعت گروهی خود امروز اساس کار خود را بر تخریب شخصیت هایی گذاشته است که می توانند با ورود به انتخابات ریاست جمهوری در رفع مشکلات و کاستی ها قدم های بلندی بردارند. این جریانات به مصالح نظام توجهی ندارند.

وی با بیان اینکه برخی تبلیغات منفی جریانات سهم خواه و خارج از اصولگرایی نباید توجه کرد، افزود: اگر اجماع عقلای اصولگرا روی آقای قالیباف صورت بگیرد قطعا او باید در انتخابات ثبت نام کند و به اجماع صورت گرفته پاسخ مثبت دهد. حتی اگر این اجماع منهای جریان سهم خواه مثل جبهه پایداری باشد.

سلیمی نمین تأکید کرد: هر کاندیدایی دافعه و جاذبه هایی دارد و هیچ کسی را نمی توان پیدا کرد که از این خصیصه مستثنی باشد. شاید برخی بگویند جریان سهم خواه جبهه پایداری درباره کاندیداتوری آقای رئیسی حرفی ندارد اما واقعیت آن است که آنها راضی به حمایت از آقای رئیسی نیستند هرچند  جرأت هم نمی کنند که مسیر تخریبی را علیه او آغاز کنند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تأکید کرد: در مجموع اگر اجماع عقلا روی آقای قالیباف باشد جای هیچ تردیدی نمی گذارد که ایشان باید برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام و اعلام کاندیداتوری کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: احمدی نژاد انتخابات انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات مشکلات انتخابات ریاست جمهوری سهم خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،حجت الله دهدشت دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.
وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و افزود:صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزد‌های انتخابات انجام داد.
در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دیگر خبرها

  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت