Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنوز برای بسیاری از اهالی فوتبال جای سئوال است که چرا از میان همه فوتبالی هایی که تحصیلکرده هم هستند و البته تجربه بالایی در فوتبال به دست آورده اند، فدراسیون فوتبال مجتبی خورشیدی را به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان انتخاب کرده است. فدراسیون فوتبال در این باره هیچ واکنشی نشان نداد. اما این باعث نشد تا رسانه ها موضوع انتخاب خورشیدی را فراموش کنند و این چهره نه چندان آشنا با فوتبال را به چالش نکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با همه اینها واکنش های مجتبی خورشیدی به انتقادها سیر جالبی داشته است. او ابتدا سعی کرد خود را فردی آرام و انتقادپذیر نشان دهد اما رفته رفته با بیشتر شدن فشار رسانه ها او از این آسان گیری گذشت و حالا نسبت به مخالفان و منتقدانش گاردی کاملا هجومی گرفته است. به نظر می رسد فدراسیون فوتبال برای ساماندهی آن چه که مورد انتقاد اهالی فوتبال قرار گرفته بود هیچ برنامه روشنی ندارد و اساسا انرژی خود را صرف مسائل دیگری کرده است. عزیزی خادم با انتصاب های خود نشان داده که او هرگز گمشده ای نبود که برخی به دنبالش می گشتند تا راه های نجات از بحران را به فوتبال ایران نشان دهد و فوتبال ملی را در جهت توسعه و پیشرفت قرار دهد. حالا با همه این گاف ها، تازه ترین بحران را هم اضافه کنید؛ سقوط فوتبال ملی زنان به لیگ یک!

در حالی که فوتبال زنان ایران در آستانه رویداد مهم جام ملت‌های زنان آسیا قرار دارد، تیم ملی تعطیل و ملی‌پوشان و سرمربیان این تیم هم در لیگ دسته یک مشغول فعالیت هستند.

آخرین باری که تیم ملی ایران در یک مسابقه رسمی به میدان رفت به  ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ و مرحله دوم انتخابی المپیک برمی‌گردد که با شکست چهار بر یک برابر چین تایپه از صعود به مرحله نهایی بازماند و حذف شد. ظاهرا شهره موسوی نایب رئیس جدید این فدراسیون به جای برنامه‌ریزی برای فوتبال زنان مشغله‌های کاری خود در باشگاه و شرکت بازاریابی خود را در اولویت قرار داده است.

او نشان داده در زمینه تبلیغات به خوبی عمل می‌کند، اما مثل اینکه سررشته‌ای از فوتبال و فوتسال زنان ندارد، چون هر مدیر ورزشی که اندکی از این بخش شناخت و از مشکلات آن آگاهی داشته باشد، می‌داند اکنون تیم ملی در موقعیتی حساس قرار دارد و باید هر چه زودتر نسبت به تشکیل آن و آغاز اردوها اقدام شود.

موسوی که این روزها کمتر در دفتر فدراسیون حضور دارد وحتی شنیده شده که فعالیت‌های فوتبال زنان را به دفتر کار خود در شرکت بازاریابی‌اش منتقل کرده است با بی توجهی خود فرصت آماده‌سازی را از تیم ملی می‌گیرد و به رسم مدیران سابق هم پاسخگوی عملکرد خود نیست.

به نظر می رسد از این به بعد با ریاست عزیزی خادم بر فدراسیون فوتبال طی سال های آتی بیش از اینها نیز غافلگیر شویم. جایی که معلوم نیست چه بر سر فوتبال خواهد آمد.

منبع: فردا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اعتبار ملی شرکت بازاریابی فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به حاشیه های دیدار دو تیم استقلال تهران و شمس آذر که روز گذشته برگزار شد، ورود خواهد کرد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز گذشته جمعه ۳۱ فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود آبی‌پوشان به پایان رسید تا این تیم با ۵۳ امتیاز کماکان در صدر جدول قرار داشته باشد.

پس از پایان بازی کادر فنی تیم استقلال در مواجه با هواداران شمس آذر خوشحالی نامتعارفی از خود نشان دادند و همچنین هواداران دو تیم در جریان بازی نیز رفتارهای ناپسندی داشتند در همین خصوص قرار است کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به حاشیه‌های این بازی ورود کند و احتمال جریمه شدن دو تیم وجود دارد.

پیش از این مسوولان فدراسیون فوتبال نسبت به خوشحالی پس از گل دانیال اسماعیلی فر بازیکن پرسپولیس در دیدار برابر صنعت نفت آبادان نیز، این بازیکن را به کمیته انضباطی فرا خوانده بودند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • چه کسی شهره موسوی را وارد فدراسیون فوتبال کرد؟ / کلی تبلیغ، ۷۰ رأی و ۱۰ سال زندان
  • ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
  • اکیپ خبر داد؛ زیدان منچستریونایتد را به بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد
  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • فراز کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • تصویب اعتبار برای راه اندازی بازارچه‌ محصولات خانگی بانوان
  • دقیقی: با حفظ اعتبار به سمت افتخار می‌رویم
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • توقیف ۱۴۲ شرکت فاقد اعتبار مالیاتی در خراسان رضوی