Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: ارتفاعات دهستان هنگام در شهرستان قیروزکارزین از عصر یکشنبه ۲۲ فروردین طعمه حریق شده و شعله‌های آتش هم اکنون سطح وسیعی از این منطقه را فرا گرفته است.

عبدالحسن صمدنژاد دوشنبه 23 فروردین به خبرنگاران گفت: آتش‌سوزی در بستر گیاهی ارتفاعات دهستان هنگام شهرستان قیروکارزین از عصر دیروز یکشنبه ۲۳ فروزدین‌ماه آغاز و پس از مهار اولیه، مجددا شعله‌ور شد و علی‌رغم تلاش‌های مستمر نیروها، همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه صعب العبور بودن منطقه و وزش باد، کار مهار آتش را سخت‌تر کرده است که در تلاش هستیم تا این آتش مهار شود، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با مدیریت بحران استانداری فارس یک فروند بالگرد برای مهار آتش و جا به جایی نیروها به منطقه اعزام شده است. 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس گفت: از صبح امروز تیم‌هایی از شهرستان‌های قیروکارزین و فراشبند به محل آتش‌سوزی اعزام شدند و نیروهای انسانی و دستگاه‌های دمنده برای خاموش کردن آتش توسط بالگرد در حال انتقال به ارتفاعات هستند.

صمدنژاد خاطرنشان کرد: وسعت و علت وقوع آن هنوز مشخص نشده و اطلاعات دقیق پس از مهار آتش اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منابع طبیعی و آبخیزداری فارس شهرستان قیروکارزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

  محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه حضور میدانی خود در مناطق درگیر با سیلاب جنوب استان  بلافاصله پس از بازدید صبح امروز خود از آخرین وضعیت منابع آبی شهرستان زهک به همراه عباسعلی ارجمندی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی عازم شهرستان کنارک شد.

گفتنی است؛ استاندار سیستان و بلوچستان در این بازدید با حضور در روستا‌های درگیر سیلاب شهرستان کنارک آخرین وضعیت زیرساخت‌ها و همچنین آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم این منطقه پس از بارندگی‌های اخیر را به صورت میدانی بررسی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر مربع از بلوچستان را درگیر کرد
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر را درگیر کرد
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • شرکت آب منطقه‌ای کرمان دیگر کارفرمای پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان نیست
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • اعزام بیمار از خارگ با یک بالگرد عملیاتی انجام شد