Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- قرمز شدن رنگ کرونایی استان در هفته اخیر هم ادامه یافت و با گسترش تصاعدی تعداد مبتلایان کرونایی فاصله بستری‌ها و بهبودیافتگان کرونایی به دره عمیق تبدیل شد که در آن بستری‌ها از بهبودیافته‌ها ۳۰۰ نفر بیشتر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، در سومین هفته از سال 1400 و در فاصله بین 16 تا 23 فروردین‌ماه موج افزایشی دیدوبازدیدهای نوروزی ضربه مهلکی به مدیریت بحران کرونا در استان قزوین زد و آمار روزانه ابتلا را فقط در طول یک هفته 2 برابر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت بحران کرونا در هفته گذشته به یک سونامی کرونایی مبدل شد و قرمز شدن رنگ کرونایی استان در هفته اخیر هم ادامه یافت که در نهایت با گسترش تصاعدی تعداد مبتلایان کرونایی فاصله بستری‌ها و بهبودیافتگان به دره عمیقی تبدیل شد که در آن بستری‌ها از بهبودیافته‌ها 300 نفر بیشتر شدند.

در هفته اخیر با وجود بازگشت سخت‌ترین محدودیت‌های ستاد ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین باز هم شاهد دور زدن قانون توسط دستگاه‌های مختلف اداری بودیم و مشاهدات میدانی تسنیم هم نشان داد که برخی ادارات با وجود الزام به استفاده از 50 درصد کارمندان عملاً ادارات خود را تعطیل کرده و کارمندان خود را راهی بازار و مهمانی‌های خانوادگی کردند.

با این وجود ستاد کرونای استان قزوین همچنان به هشدار و اخطار بسنده کرده و تاکنون پیگیری جدی برای مقابله با قانون‌شکنی کرونایی در سطح ادارات و دستگاه‌های مختلف به چشم نمی‌خورد. ضمن اینکه شرایط به نحوی شده که موازی‌کاری دستگاه‌های متولی در ستاد سفرهای نوروزی با ستاد کرونا هم چندان جدی پنداشته نشد و کماکان خبری از برخورد بازدارنده و حقوقی ستاد کرونا با مدیران مسبب جذب مسافر در شرایط شیوع کرونای انگلیسی نیست.

آغاز پیک چهارم شیوع کرونا در قزوین / مبتلایان روزانه ‌از مرز 400 نفر گذشت‌‌رشد نگران‌کننده آمار بیماران کرونایی در قزوین / 75 درصد نتیجه تست‌ها‌ مثبت شدبستری‌های کرونایی در قزوین از روزی 100 نفر گذشت /اجرای محدودیت‌های سخت‌گیرانه آغاز شد

وضعیتی که می‌تواند قدرت بازدارندگی مصوبات ستاد کرونای استان را در آینده دچار چالش کرده و عدم فرمانبرداری مدیران اجرایی که مورد انتقاد مسئولان ستاد کرونا بود را بیشتر از گذشته تقویت کند.

انتهای پیام/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس استان قزوین ستاد کرونا بستری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش رحمت الهی به وقت بهار در روستای توآباد + فیلم

چند روزی است سامانه بارشی در کشور تشدید یافته و بیشتر شهر‌ها و روستا‌ها با بارش باران و تگرگ همراه شده اند. روستای توآباد از توابع استان قزوین به دلیل شرایط آب و هوایی که دارد در طول سال اغلب با بارش برف و باران همراه است و در این روز‌ها میزبان بارش رحمت الهی شده است.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - قزوین

بیشتر بخوانید:

آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • بارش رحمت الهی به وقت بهار در روستای توآباد + فیلم
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول