Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@15:41:57 GMT

اولین مصاحبه کمالوندی بعد از حادثه نطنز + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۴۱۷۴

اولین مصاحبه کمالوندی بعد از حادثه نطنز + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، کمالوندی که در بازدید از سایت نظنز دچار حادثه شده بود اکنون در بیمارستان بستری است.

 بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: ۴۰ سال تجربه دیپلماتیک دارم؛ صنعت هسته‌ای با این باد‌ها نمی‌لرزد.

وی ادامه داد: نبرد ما نبرد ادامه‌داری است؛ استقامت می‌کنیم؛ یقین هم دارم من که ان‌شاالله پیروز هستیم؛ هیچ تردیدی نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال‌ها تجربه دیپلماتیک دارم، هشت سال هم در این صنعت (هسته‌ای) هستم؛ اینکه این صنعت عمق دارد نفوذ دارد؛ بیدی نیست که با این باد‌ها بلرزد.

کمالوندی گفت: قطعا ما انشالله پیروز هستیم؛ اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم؛ من نمی‌خواهم فقط اعتقادی بگویم؛ من این امکانات را می‌بینم؛ تخصص توام با تعهد و دلسوزی و ایثار عزیزان را می‌بینم؛ و وقتی سرمایه این چنینی دارید، پیروزی برای شما قطعی است. به همین دلیل من تردید ندارم به اهداف خودمان می‌رسیم.

بیشتر بخوانید

خرابکاری نطنز نتیجه دیپلماسی لبخند است / دولت در مذاکرات هسته‌ای هوشمندانه عمل کند

سخنگوی سازمان انرژی اتمی در بازدید امروز خود از مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن دچار حادثه شد.

بهروز کمالوندی که صبح امروز به همراه رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دکتر صالحی برای بازدید از حادثه صورت گرفته در مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن به کاشان سفر کرده بود در حین بازدید دچار حادثه و راهی بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی کاشان شد.

این حادثه درحین بازدید و سقوط از ارتفاع هفت متری بوقوع پیوسته است.

دکتر مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اعلام این خبر گفت: حال عمومی سخنگوی سازمان انرژی اتمی مساعد میباشدو در این حادثه مچ پا و سر وی دچار شکستگی شده است.

دکتر علیرضا مروجی افزود: هم اکنون دکتر کمالوندی در بیمارستان آیت الله یثربی کاشان بستری و تحت مراقبت هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع:رکنا

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهروز کمالوندی بهروز کمالوندی سایت نطنز صنعت هسته ای سازمان انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟

فرماندار شهرستان کاشان علت حادثه خط انتقال آب به کاشان را تشریح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدشریف زارعی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به حادثه در مسیر خط انتقال آب زاینده‌رود به کاشان اظهار داشت: با اعلام حادثه برروی خط انتقال زاینده‌رود، با هماهنگی مدیریت بحران شهرستان، کاشان اکیپ‌های امداد و حوادث به محل حادثه خطوط انتقال آب زاینده‌رود به کاشان اعزام شدند.

زارعی در بیان جزئیات اقدام صورت گرفته و حادثه ناشی از این اقدام غیرمجاز در شهرستان کاشتن ابراز داشت: متاسفانه عملیات حفاری غیرمجاز در منطقه یزدآباد فین شهر کاشان با استفاده از بیل مکانیکی موجب بروز این حادثه شد.

وی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی آبفای کاشان تاکید کرد: با توجه به اینکه نوع این حادثه می‌توانست سبب قطع آب شهروندان شود، شرکت آبفا از ساعت 14 تا ساعت 21 به صورت مستمر برای رفع این حادثه تلاش کرد و شب گذشته آبگیری آن آغاز شد.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان تصریح کرد: علت جاری شدن سیلاب نیز قطر بالای لوله انتقال بوده که خوشبختانه جریان آب خسارتی به شهروندان نداشته است و در حال حاضر آبگیری خط زاینده رود در حال انجام است.

حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه متروی سرسبز

زارعی در بیام علت بروز چنین حوادثی در شهرستان کاشان تاکید کرد: عدم رعایت حریم خطوط انتقال آب، یکی از دلایلی است که باعث افزایش حوادث در طول این مسیر می‌شود و لازم است در این زمینه پیش‌بینی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • گروسی به تهران سفر می‌کند
  • ورود رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به بوشهر
  • تعمیر شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان
  • سفر رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به بوشهر
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی
  • علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟