Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@04:16:37 GMT

نرخ جدید مصوب شُله و حلیم در مشهد اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۴۱۸۰

نرخ جدید مصوب شُله و حلیم در مشهد اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسن امیریان  رئیس اتحادیه صنف چلوکباب، چلوخورشت، رستوران داران، کباب و حلیم پزان مشهد گفت: قیمت هر کیلوگرم شله و حلیم درجه ۲، سه هزار تومان کمتر از قیمت درجه یک آن و قیمت هر کیلوگرم شله و حلیم درجه سه نیز سه هزار تومان کمتر از قیمت درجه ۲ آن منظور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: قیمت شله و حلیم ماه رمضان امسال از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مشهد تعیین و به تایید سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی رسیده است و عدول از این قیمت از سوی واحد صنفی، تخلف به شمار می‌رود.

رئیس اتحادیه صنف چلوکباب، چلوخورشت، رستوران داران، کباب و حلیم پزان مشهد ادامه داد: کبابی‌ها مجاز به فروش حلیم و آشپرخانه‌ها و کترینگ‌ها مجاز به فروش شله هستند و به غیر از این ۲ مورد، فروش شله و حلیم توسط هر واحد صنفی دیگر اعم از اغذیه فروشی ها، سفره خانه ها، سوپرمارکت یا هایپرمارکتها، کافی شاپ‌ها و خواروبارفروشی‌ها ممنوع است و در صورت مشاهده، اداره نظارت بر امکان واحد متخلف را مهر و موم می‌کند.

بیشتر بخوانید

رستوران‌ها تا سه ساعت قبل اذان مغرب اجازه بازگشایی ندارند/ قیمت شله و حلیم افزایش نمی‌یابد


امیریان بیان کرد: قیمت شله و حلیم امسال نسبت به پارسال ۲۰ درصد افزایش یافته و دلیل این مهم، افزایش نرخ مواد تشکیل دهنده این غذا‌ها از جمله روغن، گوشت و حبوبات در مجموع به میزان ۷۰ درصد است.

او تصریح کرد:فروش شله و حلیم در منزل تنها از سوی کسانی مجاز است که اداره بهداشت آن‌ها را تایید کرده است و مجوز بهداشتی را دریافت کرده باشند و در این صورت حتی اتحادیه نیز به آنان پروانه کسب می‌دهد.

رییس اتحادیه صنف چلوکباب، چلوخورشت، رستوران‌داران، کباب و حلیم پزان مشهد تأکید کرد: با توجه به ایام شیوع کرونا و ممنوعیت فعالیت برخی از صنوف، رستوران‌ها و کبابی‌ها و حلیم پزان فقط مجاز به عرضه غذای بیرون بر هستند و در ماه رمضان پیش رو تا قبل از برداشتن ممنوعیتها، این واحد‌ها می‌توانند سه ساعت مانده به اذان مغرب نسبت به فروش شله و حلیم یا غذا‌های دیگر اقدام کنند و عرضه غذا توسط این واحد‌ها بعد از اذان مغرب ممنوع است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//م.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه رمضان شله مشهدی مواد غذایی حلیم پزان شله و حلیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد در دادسرا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر تخلف صورت گرفته در اتحادیه نانوایان مشهد به دستور دادستان مشهد، معاونت پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرا رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد.

  امروز (۲۸ فروردین ماه) جلسه رسیدگی به ریاست معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم تشکیل شد.   قاضی سید هادی شریعت‌ یار پس از تشکیل جلسه و شنیدن دفاعیات متهمان گفت: نتیجه این رسیدگی به زودی اعلام خواهد شد.   برای رئیس اتحادیه نانوایان مشهد پیش از این به دلیل تخلف عرضه خارج از شبکه آرد، پرونده تعزیراتی تشکیل و میزان محکومیت وی پرداخت شده بود اما در روزهای اخیر این موضوع در فضای مجازی دوباره مطرح و مطالبه ای مبنی بر ممانعت از فعالیت افراد دارای تخلف در پست های ریاستی و مدیریتی شکل گرفته است.

دیگر خبرها

  • پیگیری اجرای طرح ساماندهی اجاره و فروش مسکن در همدان
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • فیلم| یک قدم تا اعلام جرم؛ تایید تخلفات عجیب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد توسط معاون دادستان
  • پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • رسیدگی به پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد در دادسرا
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر
  • خریدوفروش غیرقانونی امتیاز مسکن ملی با نرخ‌های نجومی
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • ضرورت خرید و جمع آوری ۳۰ هزارتن تخم مرغ مازاد