Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، صادق صفری قاضی اجرای احکام پرونده‌های اقتصادی مشهد با تشریح اقدامات انجام شده توسط مجموعه قضایی خراسان رضوی و دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در خصوص استیفای حقوق مالباختگان و سهامداران پرونده‌های اقتصادی از جمله شرکت موسوم به پردیسبان گفت: با تأکیدات رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی شاهد اعمال مدیریت قضایی این نوع از پرونده‌ها و جلوگیری از تضییع حقوق سهامداران و مالباختگان مجموعه‌هایی مانند پدیده، اعتماد ایرانیان و پردیسبان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پرونده پردیسبان حدود ۸ هزار سهامدار از سراسر کشور داشت که از طریق تبلیغات اغواکننده رسانه‌ای برای سرمایه گذاری در این شرکت جذب شده بودند؛ اما با اقدام مجموعه قضایی استان خراسان رضوی برای متهمان پرونده قضایی تشکیل و از تضییع بیشتر حقوق سهامداران پیشگیری به عمل آمد.

قاضی اجرای احکام پرونده‌های اقتصادی مشهد ادامه داد: با هدف استیفای حقوق سهامداران اقدامات گسترده توسط دادسرای عمومی و انقلاب مشهد صورت پذیرفت و تاکنون مطالبات ۵ هزار و ۷۰۰ نفر از سهامداران پرداخت شده و مابقی نیز در آینده پرداخت خواهد شد.

بیشتربخوانید

تجمیع پرونده‌های شرکت پردیسبان در مشهد پیگیری می‌شود


صفری بیان کرد: با هدف پیشگیری از تشکیل تعداد زیاد پرونده و تسهیل در انجام امور مراجعان اقدامات مدیریتی از جمله تجمیع پرونده‌های قضایی و ایجاد سایت ویژه سهامداران انجام گرفت؛ بنابراین به هیچ عنوان نیاز به مراجعه حضوری توسط سهامداران به مراکز قضایی وجود ندارد و پایان اردیبهشت آخرین مهلت ثبت درخواست‌ها و مطالبات سهامداران از طریق سایت WWW.pardisbannew.ir خواهد بود. بدیهی است پس از اتمام این مدت هرگونه تقاضا یا ادعای جدید باید مسیر طبیعی و معمول قانونی خود را طی کند.

او تصریح کرد: همچنین تعداد ۶۱۲ فقره چک مربوط به مالباختگان پرونده پردیسبان از سراسر کشور در شرکت موجود بود که شعبه اجرای احکام جهت ابطال آن‌ها مکاتبات لازم را با بانک‌های مربوطه انجام داده است و بدون نیاز به مراجعه افراد به شعبه اقدام شده است.

بر این اساس، نماینده سهامداران شرکت پردیسبان از خدمات مدیریت قضایی استان خراسان رضوی و همچنین دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی و دادگاه رسیدگی به جرایم مفسدان و اخلال گران در نظام اقتصادی مستقر در خراسان رضوی به دلیل تلاش در زمینه حفظ و صیانت از اموال مالباختگان و استیفای حقوق سهامداران تقدیر و تشکر کرد.

به اتهامات متهمان شرکت موسوم به پردیسبان طی جلسات متعدد به صورت علنی رسیدگی و متهمان به مجازات سنگین و از جمله شلاق، رد مال و حبس‌ها طولانی مدت محکوم شدند و هم اکنون این حکم در حال اجرا و مطالبات سهامداران در حال پرداخت است.

منبع:تسنیم
انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرونده های قضایی مطالبات سهامداران شرکت پردیسبان استان خراسان رضوی حقوق سهامداران پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنگاه داری بانکها از آفات بزرگ مسکن کشور است

آیت الله سید احمد علم الهدی، روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی گفت: این گونه که بانک‌ها رفتار می‎‌کنند، کار به جایی می‌‎رسد که اراضی وسیع و املاک بسیار ارزشمند کشور در تملک همین بانک‎هایی باشد که قرار است مردم را خانه ‎دار کنند.

وی تزریق امید به بازار مسکن را مهم‎ترین راهبرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: مهم‌تر از هر چیز این است که مردم برای تأمین مسکن، امید داشته باشند، زیرا امروزه وضعیت طوری است که خانه‎دار شدن برای برخی اقشار به منزله یک امر غیرقابل تحقق و موهوم محسوب می‌شود و این ناامیدی باید ریشه ‎کن شود.

امام جمعه مشهد گفت: مهم‌ترین چالش در بازار مسکن، عدم تناسب عرضه با تقاضاست. وقتی این تناسب وجود نداشته باشد و تقاضا بسیار بیشتر از عرضه باشد، کار به جایی می‌رسد که صاحب محصول به هر قیمتی که دلش بخواهد کالا را وارد بازار می‌‎کند.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی هم در این دیدار گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای افراد کم‎ درآمد همچون مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

سید خلیل منبتی افزود: علاوه بر این، عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد نیز در سرتاسر استان در دستورکار قرار دارد و در تلاش هستیم تا با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‎ها فراهم شود.

وی اضافه کرد: از ابتدای پارسال تاکنون، بیش از ۲۶ هزار قطعه زمین در جریان نهضت ملی مسکن روستایی واگذار شده که هم‌اکنون فرایند ساخت در آنها در جریان است. علاوه بر این، در همین بازه زمانی بیش از ۶۹۷ میلیارد تومان تسهیلات حوزه مسکن روستایی اعم از قیر، اعتبارات ملی، استانی و منابع نفتی تصویب شده که اعطای آن همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • بنگاه داری بانکها از آفات بزرگ مسکن کشور است
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • موفقیت همیاران صلح در پرونده‌های بزرگ قضایی
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد