Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-17@00:00:08 GMT

تلاش فوق‌العاده مورینیو برای فرار از دست سولسشر!

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۴۲۰۰

تلاش فوق‌العاده مورینیو برای فرار از دست سولسشر!

تلاش ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، برای فرار از موقعیت نسبتاً تحقیر آمیزی که سولسشر قبلا او را در آن قرار داده بود، مورد توجه هواداران قرار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تاتنهام روز گذشته ۳-۱ برابر منچستریونایتد شکست خورد و دوربین‌های تلویزیونی بلافاصله سرمربیان دو تیم را در کنار زمین نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوله گنار سولسشر، سرمربی یونایتد، در سال ۲۰۱۹ و پس از پیروزی برابر تاتنهام، دستی بر سر مورینیو کشیده بود که نشان از کوچک انگاشتن سرمربی پرتغالی داشت. حرکتی که مورینیو نیز پس از پیروزی درخشان ۶-۱ برابر شیاطین سرخ جبران کرد!

مورینیو که می‌دانست باز هم ممکن است پس از شکست با دست نوازش سولسشر بر سرش مواجه شود، تمام تلاش خود را کرد تا نگذارد چنین اتفاقی رخ دهد.

سرمربی پرتغالی این بار پیشدستی کرد و سولسشر را در آغوش کشید و دو سرمربی به همین حرکت دوستانه رضایت دادند.

هواداران اما به این حرکت مورینیو واکنش نشان داده‌اند و دقیقا می‌دانند که قصد او از این کار چه بوده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مورینیو سولسشر سولسشر مورینیو یونایتد محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران مهدی طارمی تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی سرمربی تراکتور قطعی شد

به گزارش همشهری آنلاین، پس از کش و قوس‌های فراوان مدیران باشگاه تراکتور با «پاکو خمس» و دستیاران اسپانیایی او برای فسخ قرارداد به توافق رسیدند و این مربی از جمع تراکتوری‌ها جدا شد. خمز از تاریخ ۱۵ آذر ۱۴۰۱ جایگزین قربان بردیف در این تیم شد اما نتوانست عنوانی را برای تراکتور به دست آورد و حتی این تیم در ورزشگاه خانگی خود در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا نتوانست الشارجه را شکست دهد تا یک سهمیه ایران در آسیا از بین رود.

تیم تراکتور در این فصل هم با اینکه در پایان هفته بیست و سوم با ۴۰ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت اما کسب نتیجه تساوی برابر سپاهان در حضور هواداران پرشور تبریزی، تساوی برابر آلومینیوم و شکست سنگین برابر ذوب آهن در خانه که منجر به فوت یک هوادار تراکتور شد از نقاط تیره کارنامه این مربی اسپانیایی در تیم تراکتور است.

همچنین رضا کرمانشاهی مدیر اجرایی باشگاه تراکتور هم با انتشار عکسی از خمز در صفحه اجتماعی خود از این مربی تشکر کرد. تراکتور در هفته بیست و چهارم روز جمعه ۳۱ فروردین میهمان نساجی است و هنوز تکلیف مربی تراکتور برای این بازی از سوی مدیران این باشگاه مشخص نشده است.

کد خبر 844651 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • آرتتا: آرسنال به خاطر تمامی تلاش‌هایش سزاوار حضور در نیمه نهایی است
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه‌ از دیدار برابر ایران
  • سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران استقبال کرد
  • دیدار قلعه‌نویی با مونتلا/ استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران
  • شبی که اسراییلی‌ها فرار می‎‌کردند/ مثل یک عید بزرگ!+ عکس
  • جدایی سرمربی تراکتور قطعی شد
  • شبی که اسراییلی‌ها فرار می‎‌کردند/ مثل یک عید بزرگ!
  • فیلم/تلاش صهیونیست‌ها برای لاپوشانی اصابت موشک‌ها