Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@22:18:22 GMT

سرنوشت قاتل ماهشهری در یک قدمی اعدام

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۴۲۰۱

سرنوشت قاتل ماهشهری در یک قدمی اعدام

خانواده مقتول در ماهشهر قاتل فرزندشان را بخشیدند.

با همت، تلاش و وساطت اعضای شعبه ۵ شورای حل اختلاف ماهشهر خانواده مقتول، قاتل فرزند خود را با عفو و بخشش از چوبه دار نجات دادند.

محمد دانشور رئیس دادگستری ماهشهر، گفت: چند ماه پیش در یک نزاع دسته جمعی فردی به قتل می‌رسد که پس از این حادثه اختلافاتی شدیدی بین خانواده مقتول و قاتل رخ می‌دهد و باعث ناآرامی در برخی از مناطق ساکن این ۲ خانوار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، او افزود: پس از دستگیری قاتل و ارجاع پرونده به شعبه ۵ شورای حل اختلاف ماهشهر بلافاصله اعضاء این شعبه با همکاری بزرگان، سران عشایر، معتمدین و خیرین این شهرستان و برگزاری چندین جلسه با بزرگان و ریش سفیدان طرفین درگیر، زمینه را برای صلح و سازش بین این ۲ خانوار فراهم می‌کنند.

دانشور در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه تلاش و کوشش اعضاء شعبه ۵ شورای حل اختلاف این شهرستان در شرایط سخت شیوع بیماری کووید ۱۹ کرونا به ثمر نشست و خانواده مقتول از خون فرزند خود گذشتند و با عفو و بخشش بی قید و شرط قاتل فرزند خود، آن را از چوبه دار نجات دادند.

رئیس دادگستری ماهشهر ضمن قدردانی از اولیای دم و همچنین تلاش و کوشش اعضای شعبه ۵ شورای حل اختلاف، بزرگان، سران عشایر، معتمدین و خیرین این شهرستان، تصریح کرد: کسانی که عفو و بخشش می‌کنند و هم در زمینه اصلاح ذات البین قدم برمی دارند بدون شک پیش خداوند متعال عزیز هستند و همیشه در تاریخ ماندگار خواهند بود.

این مقام مسئول در پایان گفت: حلاوتی که در عفو و گذشت است در انتقام نیست و اولیای دم با گذشت از قاتل فرزند خود، کار بسیار بزرگی و خدا پسندانه‌ی انجام نمودند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث قاتل نجات شورای حل اختلاف فرزند مقتول سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران بازیگر سینما و تلویزیون خانواده تلگرام آمریکایی تجاوز یک زن پسر خاله گوشی تلفن همراه تصاویر شعبه ۵ شورای حل اختلاف خانواده مقتول قاتل فرزند فرزند خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک

به گزارش خبرآنلاین؛ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم در خردادماه ۱۴۰۰ دقیقاً دو ماه پیش از آغاز دوران ریاست‌جمهوری گفت: امکان افزایش تولید خودرو به بیش از دو میلیون دستگاه وجود دارد؛ خودرو باید از حالت انحصاری خارج و برای آن قیمت عادلانه تعیین شود.

تجارت نیوز در خبری نوشت:او در ادامه صنعت خودرو را از دغدغه‌های مهم و در عین حال قابل حل مردم به شمار آورد و با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای افزایش کمیت و کیفیت و قیمت‌گذاری خودرو اظهار کرد: در کشور ما تولید خودرو داخلی به اندازه مورد نیاز نیست.

با مقایسه اختلاف قیمت کارخانه تا بازار چند خودرو ایرانی، می‌توان متوجه واقعیت‌های صنعت خودرو شد.در کمتر از سه سال و نسبت به خردادماه ۱۴۰۰، قیمت کارخانه خودرویی همچون پژو پارس LX TU۵ از ۱۴۶ میلیون تومان به ۴۰۲ میلیون تومان رسید؛ در حالی که قیمت بازار آن از ۲۶۹ میلیون تومان به رقم باورنکردنی ۸۷۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مورد دیگری همچون کوییک معمولی در سال ۱۴۰۰ با قیمت ۱۴۱ میلیون تومان از درِ کارخانه به فروش می‌رسید، اما نرخ فروش آن در بازار ۱۵۲ میلیون تومان تعیین شده بود؛ به عبارتی اختلاف ۱۱ میلیون تومانی از کارخانه تا بازار. هم‌اکنون اختلاف قیمت کوییک S به ۱۴۴ میلیون تومان رسیده که به معنی افزایش ۱۳ برابری آن طی تنها سه سال است.

217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899196

دیگر خبرها

  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو