Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعوض زاده گفت: جذب و استخدام در شهرداری بجنورد، مطالبه کارگران سازمان پسماند استان است که بابت آن از هفته گذشته تا به امروز دو مرتبه تجمع کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد عوض زاده، سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی در گفت و گو با عصر اترک درباره تجمع دوباره کارگران سازمان پسماند خراسان شمالی که در هفته گذشته در مقابل درب استانداری همچنین امروز در مقابل درب فرمانداری بجنورد انجام شده است، اظهار کرد: مطالبه این کارگران آن است که از سوی شهرداری بجنورد جذب و استخدام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوض زاده افزود: این در حالی است که آنان در دریافت حقوق و مزایای خود از سازمان پسماند استان هیچ معوقه ای ندارد و حقوق و مزایای خود را در هر ماه به موقع دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: حال که در هنگامه انتخابات هستیم به نظر می رسد این تجمع با تحریک و انگیزه انتخاباتی توسط عده ای انجام شده است.

عوض زاده عنوان کرد: با توجه به اینکه شهرداری بجنورد توان مالی جذب این کارگران را ندارد، به این کارگران توصیه کرده ایم که به فعالیت خود در سازمان پسماند استان برای حفظ شغل خود ادامه دهند.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی یادآور شد: با این وجود، مطالبه آنان را به وزارت کشور و سازمان استخدامی های کشور به منظور صدور مجوز استخدامی در شهرداری بجنورد را انتقال داده ایم که در حال حاضر منتظر پاسخ و اجازه این دو نهاد هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرداری بجنورد سازمان پسماند پسماند استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: در سال جدید ایجاد قطعه اصحاب شهدا در آرامستان‌ها به عنوان یک تکلیف سازمانی برای شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه تصویب شده‌ است.

سیدمحسن موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌شمالی، اظهار کرد: در سال جدید ایجاد قطعه اصحاب شهدا در آرامستان‌ها به عنوان یک تکلیف سازمانی برای شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه تصویب شده‌است.

وی افزود: قطعه اصحاب شهدا مخصوص والدین شهدا، رزمندگان دفاع مقدس و همچنین جانبازان می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس خزانه‌داری شورای شهر بجنورد ادامه داد: هدف از ایجاد قطعه شهدا، همجواری قبور رزمندگان، خانواده شهدا و مزار شهدا با یکدیگر است.

موسوی تصریح کرد: از بین آرامستان‌های بجنورد، بهشت جاوید تحت نظر شهرداری است که یک میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل قطعه شهدای آن در نظر گرفته شده است و بخش‌های آن در حال تکمیل شدن هستند.

وی گفت: طرح حرم تا حرم که مسیر حرم عباس‌بن موسی بجنورد تا گلزار شهدای گمنام را در برمی‌گیرد از دیگر برنامه‌های مربوط به توسعه آرمستان‌های استان است.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: مکان طرح حرم تا حرم به عنوان یک پیاده‌راه آئینی و فرهنگی پس از ایجاد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 747242

دیگر خبرها

  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟ | واکنش سازمان پسماند شهرداری نسبت به این اتفاق
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»
  • آدرس غلط سازمان غذا و دارو با طرح شائبه لوکس بودن داروی هموفیلی‌ها
  • آدرس غلط سازمان غذا و دارو با طرح شائبه لوکس بودن داروی هموفیلی ها