Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:04:27 GMT

واریز ۵۰ درصد باقیمانده سود سهام عدالت تا پایان ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۴۲۹۳

واریز ۵۰ درصد باقیمانده سود سهام عدالت تا پایان ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت سپرده گذاری مرکزی، حسین قَشمی درباره واریز سود سهام عدالت سال ۹۸ به حساب مشمولان افزود: به محض واریز سود ۳۶ شرکت سرمایه پذیر ۵۰ درصد باقیمانده سود مصوب تا پایان ماه رمضان به حساب سهامداران واریز می‌شود.

وی اضافه کرد: از ۴۹ میلیون سهامدار عدالت، در مرحله نخست، سود سهام عدالت سال ۹۸ به حساب حدود ۴۳ میلیون نفر واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قشمی با اشاره به اینکه افرادی که سود مرحله نخست را دریافت نکرده اند سریعاً مشکل را برطرف کنند ادامه داد: بدلیل نقص اطلاعات از جمله شماره شبا و شماره همراه و … سود به برخی از سهامداران واریز نشد.

وی گفت: برخی از سهامداران هم مشکلاتی در حساب بانکی خود دارند و همین مسئله باعث شد تا سود نزد بانک باقی بماند تا سهامدار برای رفع آن اقدام کند.

قشمی افزود: سهامدارانی که مرحله نخست سود سهام عدالت سال ۹۸ برای آن‌ها واریز نشده است هر چه سریع‌تر برای رفع مشکل اقدام کنند تا در مرحله دوم واریز سود با مشکل مواجه نشوند.

مدیر سیستم‌های تسویه و پرداخت شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: افرادی که در مرحله نخست سود دریافت نکرده اند می‌توانند در سایت سجام ثبت نام کنند ضمن اینکه از طریق سامانه سهام عدالت sahamedalat.ir، شماره شبای حساب بانکی خود را تصحیح کنند.

قشمی ادامه داد: همچنین سهامداران می‌توانند با شماره ۱۵۶۹ تماس بگیرند و دلیل واریز نشدن سود سهام عدالت را جویا شوند و اقدام به تصحیح اطلاعات کنند.

وی گفت: لینک‌های رایگان ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه سجام بر روی سایت سپرده گذاری مرکزی موجود است.

قشمی افزود: در مرحله نخست واریز سهام عدالت, ۴ پرتفوی پر تکرار یک میلیون تومانی، ۵۳۲ هزار تومانی، ۴۹۲ هزار تومانی و ۴۵۲ هزار تومانی داشتیم که مبلغ واریز سود به آن‌ها متفاوت بود به طوری که به سهام عدالت یک میلیون تومانی، حدود ۱۸۰ هزار تومان، سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی, ۹۸ هزار تومان، سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی, ۹۱ هزار تومان و سهام عدالت ۴۵۲ هزار تومانی, ۸۴ هزار تومان واریز شد.

وی بیان کرد: در مجموع در مرحله نخست، حدود ۴ هزار میلیارد تومان سود سهام عدالت سال ۹۸ واریز شد و به محض دریافت سود از شرکت‌ها، مرحله دوم نیز واریز می‌شود.

قشمی تاکید کرد: در پرتفوی سهام عدالت, ۳۶ شرکت وجود دارد و حدود ۲۹ شرکت در سال ۹۸ سود ده بودند و به محض واریز سود به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی، سود به حساب سهامداران واریز می‌شود.

مدیر سیستم‌های تسویه و پرداخت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی ادامه داد: در مرحله نامه‌نگاری با شرکت‌ها هستیم که سود مرحله دوم را هم هرچه سریع‌تر واریز کنند.

کد خبر 5187419

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه سهام عدالت سود سهام عدالت ویروس کرونا قیمت دلار وزارت راه و شهرسازی قیمت نفت شاخص کل بورس نهاده های دامی سهام عدالت قیمت مرغ بانک مرکزی ایران تولید نفت قیمت یورو قیمت طلا اقتصاد چین سازمان هواپیمایی کشوری شرکت سپرده گذاری مرکزی سود سهام عدالت سال ۹۸ مرحله نخست هزار تومانی هزار تومان واریز سود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند

به گزارش "ورزش سه"، هنوز چند هفته دیگر به پایان فصل 24-2023 باقیمانده ولی تکلیف قهرمان چندین لیگ اروپایی مشخص شده است. در میان پنج لیگ معتبر اروپا، لورکوزن و اینتر قهرمانی خود را مسجل کرده اند. در اسپانیا رئال مادرید هفت امتیاز دیگر نیاز دارد و در فرانسه نیز پی اس جی احتمالا قهرمان می شود. در لیگ برتر انگلیس اما رقابت قهرمانی داغ است.

 

بایرلورکوزن امسال برای بردن جام عجله داشت. چند هفته دیگر باقیمانده ولی آنها قبلاً قهرمان بوندسلیگا شده اند.

79 امتیاز پس از 29 بازی کافی بود تا اولین قهرمانی باشگاه در آلمان رقم بخورد. اما بایر تنها باشگاهی در اروپا نیست که توانسته است قهرمانی اش را مسجل کند.

اسلوان براتیسلاوا در حال حاضر در اسلواکی تاج و تخت را به دست آورده است، در حالی که 5 هفته به پایان مسابقات باقی مانده است. قهرمان اسلواکی در حال حاضر 16 امتیاز از تعقیب کننده خود اسپارتاک ترناوا جلوتر است. برای اسلوان این بیست و دومین قهرمانی در تاریخ باشگاه است.

همچنین  در ولز نیو سنتز بار دیگر بر لیگ برتر تسلط یافت و به طرز چشمگیری از عنوان قهرمانی سال قبل خود دفاع کرد. این تیم مانند لورکوزن هنوز در فصل جاری شکست نخورده است و تا کنون 20 پیروزی از 22 بازی لیگ را جشن گرفته است. 

قره باغ هم در آذربایجان تمام تلاش خود را کرد و یازدهمین قهرمانی خود را به دست آورد. هنوز شش هفته تا پایان لیگ باقی مانده است، اما اختلاف قره باغ از نفتچی باکو در حال حاضر 25 امتیاز است.

از عصر دوشنبه یک قهرمان دیگر از لیگ های معتبر اروپا مشخص شد: اینترمیلان. نراتزوری پیروزی 2-1 دربی را برابر میلان جشن گرفت و 5 هفته زودتر قهرمان شد.

با نگاهی به لیگ یک فرانسه، به نظر می رسد قهرمانی پاریسی ها مسئله زمان است و آنها یازده امتیاز از تعقیب کننده خود موناکو جلوتر هستند.

در اسپانیا، رئال مادرید در ال کلاسیکو عصر یکشنبه 3-2 پیروز شد و برتری خود را نسبت به بارسلونا به 11 امتیاز رساند. شش هفته هنوز باقیمانده و رئال هفت امتیاز دیگر می خواهد.

شرایط در انگلیس ولی کاملا متفاوت است. یک نبرد سه جانبه بین منچسترسیتی (73 امتیاز و یک بازی کمتر)، آرسنال (74) و لیورپول (74) وجود دارد. بنابراین رقابت می تواند تا پایان فصل هیجان انگیز باقی بماند.

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند
  • جزییاتی از نحوه واگذاری سهام سرخابی ها
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی