Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:35:57 GMT

ریل‌گذاری برای توسعه ورزش همگانی و روستایی بی‌سابقه است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۴۴۸۷

ریل‌گذاری برای توسعه ورزش همگانی و روستایی بی‌سابقه است

‌به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه ارائه طرح‌های ملی و مشترک فدراسیون‌های ورزش همگانی، ورزش روستایی و ورزش‌های زورخانه‌ای با حضور دکتر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان امروز برگزار شد.

در این نشست عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: توجه به حوزه‌ی ورزش همگانی و روستایی با هدف ارتقا سطح سلامتی، ایجاد نشاط اجتماعی و شناسایی استعدادهای ورزش در شهرها و روستاها امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظارات مردم و مسوولان در موضوع ورزش همگانی با هدف ارتقاء سلامت جامعه و پیشگیری از بیماری‌ها نسبت به سایر فدراسیون‌ها بالاتر است و انتظار می‌رود برنامه ریزی ها به سرعت در مسیر اجرا قرار بگیرد.

وی در ادامه گفت: با نگاه ویژه دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، اعتبارات بسیار خوبی در اختیار سه فدراسیون ورزش روستایی و بومی محلی، ورزشهای همگانی و زورخانه ای و پهلوانی قرار گرفت و برنامه‌های گسترده و موثری برای توسعه همگانی ورزش در بخش‌های مختلف تدوین و اجرا شد تا بتوانیم این سه فدراسیون مهم را در اولویت برنامه‌ای و حمایتی قرار دهیم.

احمدی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان با گسترش ورزش همگانی در اقصی نقاط کشور از جمله توسعه و تجهیز بیش از ٦٥٠٠ خانه ورزش روستایی و ٢٠٠٠ زمین چمن مصنوعی توانست به لحاظ کمی و کیفی و زیرساخت‌ها به توفیقات خوبی دست پیدا کند. امیدوارم که این راه استمرار داشته باشد و به یک جریان دائمی تبدیل شود.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این حوزه در سال جدید اظهار داشت: برگزاری کنگره ملی شهدای ورزشکار در سال ١٤٠٠، استمرار پویش‌های کمک مومنانه، و برنامه‌های ترویج فرهنگ پهلوانمردی و جوانمردی در جامعه ورزش مدنظر خواهد بود. همچنین از خرداد تا اسفندماه به مدت ٤٠ هفته و با محوریت فدراسیون‌های ورزشی و استان‌ها یادواره شهدا را خواهیم داشت.

دکتر احمدی همچنین با اشاره به توجه دولت به بحث توسعه ورزش همگانی و روستایی گفت: در دولت تدبیر و امید در بحث توسعه زیرساخت‌های ورزش روستایی شاهد رشد قابل توجهی بودیم و ریل‌گذاری که در این دولت در خصوص توسعه ورزش همگانی و روستایی انجام شد بی‌سابقه است و این راه باید ادامه پیدا کند.

کد خبر 5186172

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالحمید احمدی وزارت ورزش و جوانان ورزش همگانی فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران الاهلی عربستان فدراسیون فوتبال علیرضا دبیر مهدی طارمی ویروس کرونا ورزش همگانی و روستایی توسعه ورزش همگانی ورزش و جوانان ورزش روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی، با حکم وزیر ورزش و جوانان، علی ایلکا به سمت سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد.   در حکم وزیر ورزش و جوانان خطاب به علی ایلکا آمده است:   جناب آقای علی ایلکا با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.    انتظار میرود ضمن رعایت اصل بی طرفی، عدالت محوری و عدم حضور در فرآیند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رئیس و سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون اقدام نمایید.   توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.   پیش از این علیرضا پسندیده سرپرست کنونی حوزه وزارتی وزارت ورزش، رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی بود.

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال