Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@09:15:35 GMT

این استقلالی تبریزی ها را نجات می دهد؟

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۴۶۴۱

این استقلالی تبریزی ها را نجات می دهد؟

تیم ماشین سازی تبریز با هدایت سرمربی جدید خود بازی خوبی مقابل آلومینیوم انجام داد و تنها چند دقیقه با کسب یک برد شیرین فاصله داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ماشین سازی تبریز با شرایط عجیبی پای به لیگ برتر گذاشت؛ شرایطی که بر اساس آن پیش بینی وضعیت سخت فعلی خیلی سخت نبود. از دست دادن شاکله کلی تیم پیش از شروع لیگ بیستم و آغاز مسابقات با تیمی کاملا دگرگون شده، ماشین سازی را در یک سراشیبی تند قرار داد، سراشیبی که نماینده تبریز را به قعر جدول سوق داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید بیاتلو بعد از تنها پنج هفته به همکاری خود با ماشین سازان خاتمه داد؛ او در آخرین بازی روی نیمکت ماشین از آلومینیوم شکست تلخ ۴ بر یک را متحمل شده بود. بعد از بیاتلو سعید اخباری تا نیم فصل هدایت ماشین سازی را به عهده گرفت و مهدی پاشازاده در نیم فصل دوم جانشین او شد؛ عمر حضور پاشازاده در ماشین زیاد نبود این مربی بعد از سه بازی رفتنی شد. بعد از این رفت و آمدها و بلاتکلیفی نیمکت ماشین در دو بازی، علیرضا اکبرپور هفته گذشته به عنوان سرمربی جدید ماشین سازی معرفی شد.

 

نکته جالب توجه در مورد شروع کار علیرضا اکبرپور در ماشین سازی، رویارویی او با آلومینیوم در بازی اول بود؛ تقابلی که بازی رفت آن منجر به پایان کار وحید بیاتلو شده بود. اکبرپور در اولین حضور خود روی نیمکت تیم ماشین سازی، موفق شد تیمش را با شرایطی متفاوت تر از آن چه که در بازی های گذشته دیده بودیم به میدان بفرست. اگر ماشین سازی در بازی روز گذشته مقابل آلومینیوم کمی خوش شانس بود می توانست سه امتیازی شیرین را در اولین بازی با هدایت سرمربی جدیدش کسب کند.

 

عملکرد ماشین سازی با علیرضا اکبرپور مقابل آلومینیوم که با هدایت علیرضا منصوریان مربی استقلالی تا کنون متحمل شکست نشده بود باعث شد غافلگیری نماینده اراک شد؛ ماشین سازان در نیمه اول با چند حمله خطرناک نشان دادند که تغییرات مثبتی را در کوتاه مدت پیدا کرده و در مسیر یک تحول امیدوارکننده قرار گرفته است. اوج کار اکبرپور تعویض های طلایی او در نیمه دوم بود که با به زمین فرستادن دو بازیکن که یکی پنالتی گرفت و دیگری آن را به گل تبدیل کرد، تیمش را در آستانه کسب برد بعد از مدت های طولانی قرار داد؛ بردی که در دقایق پایانی جواب داده شد اما این امید را به هواداران ماشین داد که تیم شان می توانند در بازی های باقی مانده شرایط متفاوتی را رقم بزنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز علیرضا اکبرپور علیرضا اکبرپور ماشین سازی تبریز محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران مهدی طارمی تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، مجتبی قهرمانی اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضائی و در نتیجه اقدام به موقع مأموران فراجا، یک باند بزرگ بین‌المللی فعال در حوزه قاچاق دستگاه‌های سنگین راه‌سازی، شناسایی و منهدم شد.

وی افزود: اعضای این باند با استفاده از اسناد جعلی، ماشین‌آلات سنگین و دستگاه‌های راه‌سازی را از کشورهای همسایه وارد می‌کردند و با انتقال به استان‌های مرکزی کشور به فروش می‌رساندند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: تاکنون ۱۲ نفر از اعضای این باند شناسایی و دستگیر شده‌اند و برای دو نفر نیز که ساکن خارج از کشور هستند، اعلان قرمز صادر شده است.

وی گفت: در حال حاضر ۱۴ عدد از این ماشین‌آلات سنگین راه‌سازی قاچاق توقیف شده‌اند و ۳۳۱ دستگاه دیگر نیز شناسایی و محل به‌کارگیری آن‌ها مشخص شده است که به زودی توقیف خواهند شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: ارزش مالی ماشین‌آلات راه‌سازی کشف شده بیش از پنج هزار میلیارد تومان است.

قهرمانی یادآور شد: قاچاقچیان در تمام مراحل از اقدامات مجرمانه خود تحت رصد چتر اطلاعاتی فراجا بوده‌اند و در زمان مقتضی با عملیات انجام شده توسط حافظان نظم و امنیت کشور شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان تأکید کرد: همراهی، همدلی و تعامل همه اعضای شورای تأمین و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی باعث شده است که فضای استان برای قاچاقچیان و مجرمان ناامن و در همه حوزه‌ها توفیقات خوبی درباره پیشگیری و مقابله با انواع جرایم محقق شود.

کد خبر 739695

دیگر خبرها

  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • لبخند جامانده تیم ملی پس از اردو (عکس)
  • بومی‌سازی فن‌آوری‌های جدید در زنجیره آلومینیوم
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • بومی سازی فناوری‌های جدید در زنجیره آلومینیوم
  • اکبرپور: ترکمنستان در حد و اندازه ایران نبود
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!
  • پسران حسینی دور هم جمع شدند(عکس)