Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان فولاد خوزستان نمی تواند این تیم را در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند

ایوب والی در بازی های دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا غایب خواهد بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، ایوب والی، کاپیتان تیم فوتبال فولاد ایران قبل از بازی با العین امارات از ناحیه زانو مصدوم شد، ولی این بازیکن با تصمیم جواد نکونام همراه با فولادی‌ها راهی عربستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومیت والی طوری است که نمی‌تواند تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان تیمش را همراهی کند. این بازیکن در حال پشت سر گذاشتن مراحل درمانی است و چند هفته از میادین دور خواهد بود. شروین بزرگ مهاجم فولاد هم مصدوم است و هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده است.

خبر دیگر در مورد فولاد این است که اعضای این تیم بعد از شکست دادن العین امارات، شب گذشته پاداش گرفتند تا در آستانه بازی با السد روحیه تیمی فولادی‌ها بالا برود. آنها امروز تمرینی تاکتیکی خواهند داشت و آخرین تمرین فولاد هم قبل از بازی با السد روز سه‌شنبه در ورزشگاه بن سلمان برگزار خواهد شد.

اخبار داغ 

مهران غفوریان در بیمارستان بستری شد! + فیلم با اعلام باشگاه پرسپولیس، تست کرونای سرخ ها منفی شد عربستانی ها با گل استقبال می کنند، پرسپولیس با یاد جنگ نادر می رود! حجت نظری: شکی ندارم که به پرسپولیس نگاه ویژه می شود؛ دارایی های تاج را به استقلال بدهید! (بازنشر) ناامیدی کریستیانو رونالدو از حضور در یوونتوس با مشت زدن به دیوار رختکن / ادعای گاتزتا تمام اعتراضات کومان به داور و کمک داور ویدیویی در فصل جاری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گروهی لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین

پخش زنده بازی الهلال و العین در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امشب آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین امشب _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز الهلال و العین

لیگ قهرمانان آسیا (الهلال - العین) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 747115

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان