Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد اعلام کرد: ۴۵۰ داوطلب شامل ۴۳۹ نفر مرد معادل ۹۸ درصد و ۱۱ نفر زن معادل ۲ درصد در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در این شهرستان ثبت نام کرده اند.

سعید کتابی دوشنبه ۲۳ فروردین ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با تشکیل پیگیری تخلفات انتخاباتی به طور قطع هر گونه فعالیت انتخاباتی رصد می شود که در همین راستا از داوطلبان درخواست داریم نسبت به رعایت قانون مقید بوده و شهروندان نیز در صورت مشاهده هر گونه تخلفات انتخاباتی موارد را اطلاع رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان اسدآباد تصریح کرد: تبلیغات رسمی انتخابات هنوز شروع نشده و هر گونه فعالیتی که شائبه انتخاباتی داشته باشد، ممنوع است.

وی با اشاره به بحث ممنوعیت و محدودیت در رابطه با راه اندازی هر گونه ستاد انتخاباتی در برخی از نقاط سطح شهر اسدآباد یادآور شد: بنا به تصمیم گیری شورای تامین ضمن ایجاد شور و نشاط تبلیغاتی با توجه به شرایط کرونا و شلوغی و پرتردد بودن برخی از نقاط سطح شهر اسدآباد در راستای سلامتی شهروندان راه اندازی هر گونه ستاد انتخاباتی در پنج مسیر شهر در زمان تبلیغات ممنوع است که افراد برای اطلاع از این نقاط می توانند نسبت به گرفتن  استعلام اقدام کنند.

کتابی خاطرنشان کرد: مسیر شماره یک خیابان رفسنجانی حد فاصل میدان امام(ره) تا میدان دانشگاه، مسیر شماره دو خیابان فرهنگ حدفاصل میدان امام(ره) تا میدان غدیر، مسیر شماره سه بلوار شهید بهشتی میدان امام(ره) تا میدان مطهری، مسیر شماره چهار خیابان بسیج حدفاصل میدان غدیر تا فروشگاه وین مارکت و مسیر شماره پنج خیابان ۱۵ خرداد حدفاصل میدان غدیر تا فروشگاه رفاه و نیز میادین امام خمینی(ره) و غدیر دارای ممنوعیت و محدودیت راه اندازی ستاد انتخاباتی خواهند بود.

وی در ادامه با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستایی در روستاهای بخش مرکزی و پیرسلمان شهرستان اسدآباد از ۱۶ فرودین آغاز شد و ساعت ۱۸ بعدازظهر ۲۲ فرودین طی زمان بندی مشخص و اعلام شده به پایان رسید، اظهار کرد: در ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستایی خوشبختانه تمام روستاهای واجد شرایط شهرستان به حد نصاب برگزاری انتخابات رسیدند.

کتابی از ۸۴ روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستایی در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۸ روستا به بخش پیرسلمان و ۵۶ روستا به بخش مرکزی اختصاص دارد.

وی تعداد کرسی های اصلی برای انتخابات در سطح روستاهای واجد شرایط شهرستان را ۲۶۲ مورد برشمرد و یادآور شد: از ۸۴ روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراها، ۷۹ روستا دارای شورای سه نفره و پنج روستا دارای شورای پنج نفره خواهند بود.

کتابی با بیان اینکه روستاهای بالای ۱۵۰۰ نفر دارای شورای پنج نفره و زیر ۱۵۰۰ نفر دارای شورای سه نفره هستند، تصریح کرد: در سطح روستاهای واجد شرایط شهرستان در زمانی بندی اعلام شده ۴۵۰ داوطلب برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستایی ثبت نام کردند که ثبت نام این افراد نهایی شد.

وی با اشاره به اینکه از ۴۵۰ داوطلب ثبت نام شده تعداد ۳۱۵ نفر به بخش مرکزی و ۱۳۵ نفر به بخش پیرسلمان اختصاص دارند، خاطرنشان کرد: از مجموع داوطلبان  ۴۳۹ نفر برابر با ۹۸ درصد را مردان و ۱۱ نفر برابر با ۲ درصد را بانوان شامل شده اند.

کتابی با بیان اینکه ۳۰۸ نفر از ثبت نام شدگان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی چهره های جدید و بدون سابقه نمایندگی هستند، افزود: از نظر تحصیلات ۲۳ نفر زیر متوسطه، ۲۴ نفر مقطع راهنمایی، ۲۹۸ نفر دیپلم، ۱۲ نفر فوق دیپلم، ۲۱ نفر لیسانس و پنج نفر فوق لیسانس بوده و بالاترین سن ثبت نام شدگان بین ۳۶ تا ۴۰ سال تعداد ۸۲ نفر بوده است.

وی با بیان اینکه در ثبت نام های داوطلبان شوراهای اسلامی روستایی شهرستان اسدآباد در این دوره شوراها به سمت جوان گرایی است، مطرح کرد: برای تایید صلاحیت شوراهای اسلامی سه شهر اسدآباد،آجین و پالیز در حال حاضر منتظر هستیم که با توجه به فرصت ۱۴ روزه ۷ اردیبهشت پاسخ تایید صلاحیت داوطلبان توسط هیئت نظارت به فرمانداری اعلام شود.

به گزارش ایسنا، ۱۱۰ نفر نیز در شهرستان اسدآباد در زمان بندی مشخص شده برای ثبت نام  داوطلبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر داوطلب شرکت در انتخابات شوراها ی اسلامی شهر شدند که از ۱۱۰ نفر داوطلب ثبت نام نهایی شده شهرستان در سامانه و ستاد انتخابات شهرستان، ۷۶ نفر به حوزه انتخابیه شهر اسدآباد، ۱۲ نفر شهر آجین و ۲۲ نفر به شهر پالیز اختصاص دارند که از این تعداد داوطلب یک نفر انصراف داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تبلیغات زود هنگام انتخاباتی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا شوراهای اسلامی روستایی شهرستان اسدآباد ستاد انتخابات دارای شورای شهر اسدآباد مسیر شماره واجد شرایط ۴۵۰ داوطلب ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از یکهزار داوطلب شادگانی در مرحله اول آزمون سراسری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح زاده با اشاره به برگزاری مرحله کنکور سراسری در روز‌های ششم و هفتم اردیبهشت امسال در ۶ حوزه در شهرستان شادگان، گفت: براساس آمار سازمان سنجش کشور بیش از یکهزار و ۸۰۰ نفر داوطلب از شهرستان شادگان در این آزمون رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان، شناسایی و به فرآیند تحصیل و کلاس‌های درس بازگردانده شدند، افزود: پیگیری موضوعات شهرستان روال بسیار خوب و منسجم قرار دارد.

صالح زاده ادامه داد: امیدواریم با روی کار آمدن هاشم خنفری، منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی به منظور رفع مشکلات و توسعه، عمران و آبادانی شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان خواهد افتاد.

فرماندار شادگان می‌گوید: تمهیدات لازم برای برگزاری همایش تقدیر از معلمان نمونه شهرستان، برگزاری امتحانات نهایی و کنکور، پیگیری تأمین وسایل سرمایشی مدارس، اولویت‌بندی ساخت فضا‌های آموزشی جدید، تسریع در تکمیل و تحویل پروژه‌های نیمه تمام و رو به اتمام نوسازی تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید، پیگیری مصوبات شورای آموزش آموزش مورد تاکید است.

دیگر خبرها

  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • رقابت بیش از یکهزار داوطلب شادگانی در مرحله اول آزمون سراسری
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • برگزاری مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی اسدآباد