Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@14:22:41 GMT

یک تیر و دو نشان فولاد در دیدار با العین

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۴۹۳۰

یک تیر و دو نشان فولاد در دیدار با العین

باشگاه فولاد خوزستان درحالی العین امارات را در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا از پیش رو برداشت که از این بازی موفقیتی دیگر نیز در بُعد مالی به دست آورده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال فولاد ایران روز شنبه هفته جاری موفق شد در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، با چهار گل العین امارات را شکست دهد و مقتدرانه راهی مرحله گروهی این مسابقات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود برگزاری این بازی در عربستان (محل برگزاری بازی‌های گروه D لیگ قهرمانان) باشگاه فولاد در اصل از امتیاز میزبانی این بازی برخوردار بوده است، چراکه در ابتدا قرار بود این بازی در اهواز برگزار شود، اما با تصمیم بعدی AFC بنا شد محل بازی‌های پلی‌آف به محل میزبانی مسابقات هر گروه منتقل شود.

باشگاه فولاد اما جدا از یک پیروزی دلچسب مقابل العین موفق شد با وجود برگزاری بازی در عربستان از امتیازات و درآمدهای حق میزبانی‌اش نیز بهره گیرد. سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد تاکنون ۲۲ هزار دلار (بیش از ۵۰۰ میلیون تومان) برای حق پخش تلویزیونی و ۷۰۰ میلیون تومان نیز از تبلیغات محیطی برای باشگاهش دریافتی داشته است. علاوه بر این فولادی‌ها بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان نیز از طریق اخذ تخفیف و استفاده از امتیازات ویژه برای اسکان و دیگر هزینه‌ها موفق به صرفه‌جویی شده‌اند که این مبلغ را نیز دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این باشگاه فولاد مثل همه تیم‌های دیگر برای پیروزی در بازی پلی‌آف و راهیابی به دور گروهی لیگ قهرمانان پاداشی مشخص از AFC دریافت خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: العین امارات العین امارات باشگاه فولاد خوزستان پلی آف لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان باشگاه فولاد پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ­به نقل از مایس فوتبال؛ پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی بعد از پیروزی شب گذشته مقابل چلسی در نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس که با تک گل برناردو سیلوا به پیروزی رسید به طور ویژه از سیلوا تشکر و قدردانی کرد.   این در حالی است که برناردو سیلوا برای خراب کردن پنالتی در دیدار مقابل رئال مادرید با انتقاد‌هایی هم روبروشد و با زدن این گل تا حدودی ناکامی در دیدار مقابل رئال را فراموش کرد و هوادران شاید با قهرمانی منچستر سیتی در جام اتحادیه آن پنالتی را فراموش کنند.   تیم فوتبال منچستر سیتی در لیگ برتر انگلیس شانس قهرمانی است و در جام اتحادیه در دیدار نهایی باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های کاونتری و منچستر یونایتد برود.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال باخت
  • الهلال مقدمات جهنم را برای العین آماده کرد!
  • سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض