Web Analytics Made Easy - Statcounter

چانگ سیه کیون، نخست وزیر کره جنوبی صبح امروز با علی لاریجانی، مشاور مقام معظّم رهبری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فارس، لاریجانی در این دیدار ضمن خوش آمد گویی به نخست وزیر کره جنوبی، بر توسعه روابط دو کشور در زمینه‌های گوناگون تاکید کرد.

وی همچنین درباره پول‌های بلوکه شده در کره جنوبی خطاب به نخست وزیر این کشور اظهار داشت: منابع ما نزد بانک‌های کشور شما امانت بوده و دولت شما باید سعی کند نسبت به این موضوع امانت دار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاریجانی خطاب به نخست وزیر کره جنوبی افزود: هرچه سریعتر منابع ما آزاد گردد تا خدای ناکرده در روابط دو کشور اثر سوء نگذارد.

نخست وزیر کره جنوبی نیز در این دیدار ضمن اظهار خرسندی از ملاقات با لاریجانی، قول داد در اسرع وقت راه حلی برای آزاد سازی منابع ایران توسط دولت کره پیدا کند.

وی همچنین بر ضرورت توسعه روابط دراز مدت دو کشور در همه زمینه‌ها تاکید کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: علی لاریجانی نخست وزیر کره جنوبی بلوکه شدن پول های ایران نخست وزیر کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سخنگوی دولت از هجدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت از هجدهمین مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران بازدید کرد.

روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور آغاز به‌کار کرد.

این رویداد، پرچمدار جریان‌سازی آموزش فناوری و جریان سازی علمی و مهارتی در حوزه‌های هوش مصنوعی، رباتیک، بینایی ماشینی، مکاترونیک و یادگیری ماشین در کشور است و برنامه دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های این رویداد بین‌المللی برای تیم‌سازی حرفه‌ای در حوزه‌های فناورانه فوق و شناسایی، جذب و جهت‌دهی استعداد‌های جوان به سمت نیاز‌های حال و آینده کشور است.

به گزارش آنا، این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ، برگزار می‌شود. همچنین این مسابقات، به عنوان مرحله مقدماتی و کسب صلاحیت حضور در مسابقات بین المللی روبوکاپ ۲۰۲۴ نیز محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخست وزیر گرجستان: به دنبال توسعه روابط با ایران هستیم
  • مخبر : اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  • نخست وزیر جوان فرانسه هم نتوانست ماکرون را از مشکلات برهاند
  • بازدید سخنگوی دولت از هجدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • السودانی: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپاد‌های ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • نخست وزیر عراق: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپادهای ایرانی از عراق پرتاب نشده بود