Web Analytics Made Easy - Statcounter

6 پروژه صنعت آب و برق به ارزش 514.5 میلیارد تومان در سه استان خوزستان، سیستان و بلوچستان و مازندران، فردا سه‌شنبه با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو و در قالب دومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سال 1400 افتتاح می‌شود.

به گزارش برنا به نقل از وزارت نیرو، از 6 پروژه آماده افتتاح در این سه استان، سه پروژه برای خوزستان، دو پروژه سهم استان سیستان و بلوچستان و یک پروژه نیز در استان مازندران به صورت ویدئوکنفرانسی به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سه پروژه آماده افتتاح صنعت برق در استان خوزستان شامل "فاز اول پست 132.33 کیلوولت سردشت و خط ارتباطی آن"، "پست 132 کیلوولت GIS بیدبلند و خطوط ارتباطی آن" و "پست 132 کیلوولت پاک چوب و خط ارتباطی آن" است که در شهرستان‌های دزفول، ماهشهر و شوش با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه، افزایش قدرت مانور و ایجاد رضایت عمومی افتتاح خواهد شد.
بر این اساس، پروژه‌های "فاز چهارم آب شیرین‌کن زاهدان" و" آبرسانی به 20 روستا" جهت تامین آب پایدار و سالم 5 هزار و 18 نفر جمعیت تحت پوشش در دو شهرستان تفتان و زاهدان، دو پروژه آماده افتتاح در استان سیستان و بلوچستان است.
همچنین افتتاح "سد لاستیکی لاریم" با حجم مخزن یک میلیون مترمکعب و 40 هکتار وسعت دریاچه تنها پروژه آماده افتتاح در استان مازندران است که فردا با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو در قالب دومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان استان مازندران برق استان خوزستان پوشش سیستان و بلوچستان ایران برق سرمایه گذاری صنعت وزارت نیرو پروژه آماده افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری

به‌گزارش خبرگزاری مهر، احمد حمزه‌زاده در حاشیه جلسه کمیته فنی طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری استان گفت: برای افتتاح تعداد ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری در سال جاری با رقم ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که تا به امروز دو هزار میلیارد تومان در اجرای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: درصد مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری این پروژه‌ها ۱۰۰ درصد پیش‌بینی شده که از چالش‌های مهم برای تحقق هدف افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی استان، تأمین ۴۰۰ میلیاردتومان تسهیلات بانکی است.

او افزود: همچنین افتتاح ۳ پروژه زیرساختی صنایع‌دستی با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سال جاری در دستورکار قرار گرفته‌است که با بهره‌برداری این سه پروژه، حجم‌سرمایه‌گذاری در بخش زیرساختی گردشگری آذربایجان‌شرقی به رقم ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

حمزه‌زاده اظهار کرد: تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری با صدور موافقت‌های اصولی برای ۵۰ نقطه مستعد سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی درکنار افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری و ۳ پروژه زیرساختی صنایع‌دستی برای یک هزار و پانصد نفر به‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد داشت.

کد خبر 6088205

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • افزایش همکاری‌های ایران و سریلانکا با افتتاح پروژه اومایا
  • جایگاه ایران در تکنولوژی سدسازی بین کشور‌های جهان
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه