Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@15:34:54 GMT

فوت ۲۷۴ بیمار و شناسایی ۲۳۳۱۱ بیمار جدید کووید۱۹

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۵۰۵۷

فوت ۲۷۴ بیمار و شناسایی ۲۳۳۱۱ بیمار جدید کووید۱۹

سخنگوی وزارت بهداشت تازه‌ترین آمار مربوط به شناسایی بیماران کرونایی را تشریح کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۲۳۳۱۱ بیمار جدید شناسایی شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر لاری با اعلام اینکه از دیروز تا امروز، ۲۳ هزار و ۳۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲ هزار و ۸۸۴ نفر از آن‌ها بستری شدند، افزود: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به دو میلیون و ۹۳ هزار و ۴۵۲ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لاری ادامه داد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۷۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۴ هزار و ۷۶۴ نفر رسید. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۷۲۰ هزار و ۸۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی افزود: ۴ هزار و ۴۴۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، تا کنون ۱۳ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۱۶۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۹۵ شهرستان قرمز و ۹۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین گفت: ۴۵ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.     برچسب ها: سخنگو ، دکتر لاری ، کرونا ، آمار ، وزارت بهداشت ، فوت ، مبتلایان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سخنگو دکتر لاری کرونا آمار وزارت بهداشت فوت مبتلایان سخنگوی وزارت بهداشت کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود بیش از ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در استان اصفهان

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان از وجود بیش از ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در این استان خبر داد و گفت: کاهش آلام بیماران و پشتیبانی از سلامت و درمان بیماران نیازمند به خون با تأمین خون و فرآورده سالم و کافی، مسئولیت اداره کل انتقال خون است.

کیان دهراب پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کاهش آلام بیماران و پشتیبانی از سلامت و درمان بیماران نیازمند به خون با تأمین خون و فرآورده سالم و کافی، مسئولیت و مأموریت اصلی اداره کل انتقال خون است و تلاش می‌شود تا با افزایش کیفیت و کمیت خون و فراورده‌ها به این مهم دست پیدا کنیم.

وی افزود: در استان اصفهان بیش از ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی وجود دارد که این بیماران با مشکل انعقادی خون دست و پنجه نرم می‌کنند و به علت نقص ژنتیکی دارای کمبود فاکتورهای انعقادی هشت و ۹ هستند و این کمبود فاکتور، علت اصلی بروز تظاهرات بالینی خونریزی است.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲، ۱۵ هزار و ۵۵ واحد فرآورده‌ی رسوب کرایو از انتقال خون به مراکز درمانی استان ارسال شده است که ۶۷۸۷ واحد (۴۵ درصد) در مرکز آموزشی درمانی سیدالشهدا (ع) اصفهان برای درمان بیماران هموفیلی نوع A (کمبود فاکتور هشت) و سایر فاکتورهای موجود در کرایو (ون ویلیبراند، فیبرینوژن، فاکتور ۹) مصرف شده است.

دهراب پور گفت: در سال ۱۴۰۲، ۴۳ هزار و ۶۶۰ واحد FFP (پلاسما) به مراکز درمانی استان ارسال شده است که از این تعداد ۲۵۸۴ واحد (۶ درصد) در مرکز آموزشی درمانی سیدالشهدا (ع) اصفهان برای درمان بیماران مبتلا به اختلالات کمبود فاکتورهای انعقادی استفاده شده است.

کد خبر 745089

دیگر خبرها

  • ۲۵۵ بیمار هموفیلی در استان کرمانشاه وجود دارد
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • بیش از ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران
  • ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در اصفهان از خدمات انتقال خون استفاده می‌کنند
  • وجود بیش از ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در استان اصفهان
  • نخستین اهدای عضو سال‌جاری کرمانشاه جان ۳ بیمار را نجات داد
  • دولت تعرفه‌های پزشکی را ابلاغ کرد
  • شناسایی بیماران مبتلا به تب‌مالت در این استان
  • صرفه‌جویی ناشی از تاثیر «پیگیری بیمار» بر شاخص‌های «بستری مجدد» بررسی می‌شود
  • بازماندگان کووید شدید ماه‌ها بعد با مشکلات سلامتی مواجه می شوند