Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون وزیر بهداشت گفت:کنترل کرونا در کشور با تغییر سبک زندگی امکان‌پذیر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، قاسم جان‌بابایی صبح امروز در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به تجهیز فوری مراکز درمانی  و بیمارستان‌ها در سال اخیر و به‌ویژه پس از شیوع کرونا اظهار داشت: با وجود مشکلات اقتصادی و شیوع کرونا کشور ما در کنترل کرونا موفق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تغییر سبک زندگی شهروندان متناسب با کرونا را امری مهم تلقی کرد و افزود: دورهمی و رفت و آمدهای خانوادگی عامل موثری در انتقال ویروس بوده و این موضوع می‌طلبد که همه مردم توجه بیشتری داشته باشند.

 استاندار گیلان نیز در این نشست با اشاره به تلاش‌های نظام، دولت و وزارت بهداشت در کنترل کرونا عنوان داشت: در یک سال اخیر در حوزه درمان و تجهیزات پزشکی شاهد تحول بسیار خوبی در استان گیلان بوده‌ایم.

آخرین وضعیت شیوع کرونا در گیلان/ استان تا پایان فروردین‌ در قرنطینه کرونایی است+ جدولتشدید محدودیت‌های کرونایی در گیلان؛ اصناف تعطیل‌شده از تسهیلات حمایتی برخوردار می‌شونداستاندار گیلان: مهلت پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا در گیلان تمدید شد

ارسلان زارع با بیان اینکه در اجرای همه اقدامات، محور عمل مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بوده افزود: افزایش تجهیزات به بیمارستان‌های استان، تأسیس بیمارستان‌های تالش و لنگرود و تقویت نیروی انسانی از جمله این اقدامات بوده است.

وی با اشاره به پیشگام بودن استان گیلان در اجرای طرح بسیج ملی غربالگری و طرح شهید قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: در زمانی کوتاه بیش‌از 70 درصد مردم استان گیلان تحت پوشش اجرای طرح‌های مذکور قرار گرفتند.

نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر تلاش‌های اجتماعی انجام شده در جهت تغییر سبک زندگی مردم متناسب با شرایط کرونایی افزود: در بسیاری از فصول سال، استان گیلان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جزو رده‌های مطلوب در کشور بوده‌ است.

وی از آمادگی بیمارستان‌های گیلان و افزایش تخت‌های بیمارستانی با توجه به شکل‌گیری موج جدیدی از بیماری در استان خبر داد و گفت: همدلی، همراهی و انسجام بین مسئولان استانی در قوای مختلف و همراهی مردم در مدیریت کرونا اهمیت بسیاری دارد.

انتهای پیام/614/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تغییر سبک زندگی استان گیلان کنترل کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ در این دیدار که حسین آقاملایی، فرماندار رابر و معاون وی نماینده منتخب را همراهی می کردند، یاسر سلیمانی با اشاره به مشکلات سه شهرستان حوزه انتخابیه اش خواستار رسیدگی به حل مشکلات این مناطق شد.

سلیمانی، در این دیدار گفت: کمبود امکانات بهداشتی در حوزه تامین اجتماعی شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه رنجی برای مردم است که ما برای حل این مشکلات تمام توانمان را خواهیم گذاشت و خواستار پیگیری و حصول نتیجه مطلوب از طرف وزیر محترم می باشیم.

وی افزود: از وزیر درخواست تجهیز درمانگاه بافت و ارتقاء آن به بیمارستان، اتمام پروژه و تجهیز بیمارستان رابر و تجهیز بیمارستان و ساخت درمانگاه در ارزوییه را داریم.

یاسرسلیمانی، با اشاره به پتانسیل های بالقوه و بالفعل موجود در منطقه گفت: هلدینگ های صنعتی و سرمایه گذاری وابسته به شستا و صندوق های بازنشستگی باید نسبت به سرمایه گذاری و اجرای طرح های صنعتی اقدام کنند تا زمینه توسعه و ایجاد اشتغال جوانان را در منطقه فراهم آوریم.

فرماندارشهرستان رابر نیز با اشاره به مشکلات این شهرستان گفت: با توجه به فعالیت شرکت مس درآلو در منطقه کمبود امکانات رفاهی، اجتماعی و درمانی وجود دارد.

در این جلسه صولت فروتن، با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معین سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه می باشد افزود: با توجه به پیگیری های نماینده منتخب این سه شهرستان دستورات لازم برای پیگیری مشکلات منطقه داده شده است.

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی افزود: پیگیری اتمام ساختمان و تجهیز بیمارستان رابر، تجهیزدرمانگاه بافت و ارتقاء آن به بیمارستان و تجهیز و ساخت درمانگاه در ارزوییه را در دستور کار سریع وزارتخانه قرار می دهیم.

صولت مرتضوی، همچنین با مطالعه پتانسیل های منطقه و حضور هلدینگ های وابسته نیز موافقت کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی جهت رفع مشکلات مردم به شهرستان رابر که زادگاه سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی می باشد سفر کند.

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • حکمرانی هوشمند بر پایه بهره وری و اثربخشی در شمیرانات اجرا می شود
  • کنترل و مهار پشه آئدس در گیلان
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود
  • پرستاران سر دو راهی؛ خانه نشینی یا تغییر شغل؟
  • پرستاران سر دو راهی خانه نشینی و تغییر شغل