Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه چهارسیما برای لحظات عرفانی افطار، ویژه برنامه تلویزیونی «زندگی پس از زندگی» را تدارک دیده است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای دیدنی است از بیان تجربیات مرگ موقت افرادی که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته اند. در این برنامه با تجربه گران مختلف از شهر‌ها و روستا ها‌ی متععد ایران طی ۴ سال پژوهش و مصاحبه حضوری انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مجموعه برنامه با رهبر یهودیان ایران، موبد زرتشتیان ایران، خاخام اعظم یهودیان و همچنین دو پروفسورآلمانی که صاحب نظر و متخصص و همچنین دارای کتاب درباره این موضوع و پیشینه آن هستند نیز گفتگوی جذابی صورت گرفته است.
این برنامه در ۳۰ قسمت ۵۵ الی ۶۰ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید می‌شود.
«زندگی پس از زندگی» در ایام ماه مبارک از شنبه تا جمعه ساعت ۱۸:۱۵ پخش می‌شود. این برنامه در ساعت ۱ بامداد و ۱۱:۳۰ ظهر بازپخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زندگی پس از زندگی شبکه چهار سه دقیقه در قیامت ماه رمضان زندگی پس از زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان هدیه‌های خدا

به گزارش  خبرگزاری صداوسیما، ۲۵۰ گروه حامی جَنین از دو برنامه نوروزی «زندگی پس از زندگی» و «محفل» برای پرداختن به موضوع حمایت از حق حیات جنین قدردانی کردند.

گروه‌هایی که تاکنون توانسته اند حامی بسیاری  از مادران باردار برای نجات جنین باشند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ از «محفل» تا «زیرخاکی»
  • «پرویز خان» سوژه امشب «بسته پیشنهادی» شد
  • حامیان هدیه‌های خدا
  • محفل قرآنی سدره
  • ایتالیا: اتحادیه اروپا بر سر تحریم ایران به اجماع رسیده است
  • مروری بر آثار و زندگی شاعر بلند آواز بوشهر
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • فضای‌ مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ ملی
  • فضای‌مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ملی